لینک شورتر^

دانلود سریع از لینک شورتر

لینک شورتر^

دانلود سریع از لینک شورتر

کسب درآمد اینترنتی با کوتاه کننده لینک ایوانی
www.e1i.ir 1EO NEWS

کلمات کلیدی

کتاب خدمتکار فریدا مک فادن دیجی کالا

کتاب خدمتکار خانه

کتاب خدمتکار آقای کارنگی

کاترین استاکت

پی دی اف کتاب خدمتکار فریدا مک فادن

رمان ترسناک خدمتکار پارت 1

دانلود کتاب خدمتکار فریدا مک فادن

خلاصه کتاب خدمتکار

کتاب راهنمای تفکر نقادانه

کتاب تفکر نقادانه ریچارد پل

کتاب تفکر نقادانه pdf

کتاب تفکر نقاد لیسانس به پزشکی

کتاب تفکر نقاد دکتر سلطانی

دانلود کتاب تفکر نقادانه

دانلود رایگان کتاب تفکر انتقادی ریچارد پل

خلاصه کتاب تفکر انتقادی

دانلود رایگان کتاب الگوهای شمعی ژاپنی

کتاب رازهایی از ترید کردن غیر احساسی

روانشناسی معامله گری کتاب رازهایی از غیر احساسی

رازهای ترید غیر احساسی لری لوین امیر میکائیل زاده

دانلود کتاب آموزش ترید ارز دیجیتال

ترجمه کتاب ترید غیر احساسی

پاورپوینت تجزیه و تحلیل و بهبود سیستم

پاورپوینت آموزش دارت انداختن

دانلود پاورپوینت پیش بینی عددی وضع هوا

دانلود رایگان پاورپوینت کوره کوپل

پاورپوینت کارگاه آموزشی سنگ شناسی

دانلود پاورپوینت ولایت محوری

چطوری با آب معتادان رو ترک بدیم؟

دانلود کتاب

آخرین نظرات
پیوندها

۱۶ مطلب در مرداد ۱۴۰۲ ثبت شده است

عرفی کتاب ماورای طبیعی شدن: چگونه انسان‌های عادی می‌توانند کارهای غیر عادی انجام دهند

برای ماورایی شدن آماده شوید! جو دیسپنزا در کتاب ماورای طبیعی شدن به شما نشان می‌دهد که چطور فراتر از یک زندگی معمولی گام بردارید و دنیایی خارق‌العاده را تجربه کنید. این اثر به عنوان پرفروش‌ترین وال‌استریت ژورنال، بُعد تازه‌ای از انرژی درمانی را به روی شما باز می‌کند.

درباره کتاب ماورای طبیعی شدن:

جو دیسپنزا (Joe Dispenza) با بهره‌مندی از عرصه‌های گوناگون علمی همچون بیولوژی مولکولی، اپی‌ژنتیک، فیزیک کوانتومی و... مرزهای سنتی‌ای را که میان تفکر علمی و تجربه انسانی فاصله انداخته‌ است، طی می‌کند.

در طول قرن‌ها و سده‌های گذشته بسیار اتفاق افتاده که مردم عادی تجربیاتی را پشت سر گذاشته‌اند که آن‌ها را به ورای محدوده‌ای که بشر فکرش را می‌کند، رسانده است. نویسنده با روشی ساده، روان و قابل درک کشفیات خارق‌العاده علم کوانتومی و آموزه‌های مهم گذشته را در کتاب ماورای طبیعی شدن (Becoming supernatural) ارائه کرده است تا به شما نشان دهد چگونه ماورای طبیعی شوید!

در فصل اول این کتاب سه داستان برای شما روایت می‌شود تا درک خوبی از معنای ماورای طبیعی شدن به دست آورید. در فصل دوم به طور کامل معنای بودن در لحظه را درک خواهید کرد و برخی از اصول علمی به طور مختصر برایتان شرح داده می‌شود.

در فصل سوم با دنیای کوانتومی یعنی همان بُعد پنجم آشنا می‌شوید. در فصل چهارم یکی از پرطرفدارترین انواع مراقبه به شما معرفی می‌گردد. در فصل پنجم یک روش عالی برای تنفس خواهید آموخت. فصل ششم به بررسی موارد موفق و واقعی از ماورای طبیعی شدن می‌پردازد.

در فصل هفتم برای شما شرح داده می‌شود که هماهنگی قلب به چه معناست. فصل هشتم یکی از برنامه‌های پرطرفدار دیگر در دوره‌های پیشرفته مراقبه را به شما یاد می‌دهد. در فصل نهم مراقبه در حین راه رفتن را می‌آموزید. فصل دهم شامل داستان‌هایی است که به شما نشان دهد روش‌های گفته تا چه اندازه می‌توانند مؤثر باشند.

فصل یازدهم درهای دنیای بین ابعادی را که در ورای حواس‌تان قرار دارد، به روی ذهن‌تان باز می‌کند. بررسی غده پینه‌آل موضوع فصل دوازدهم است. در فصل سیزدهم با یکی از جدیدترین برنامه‌های مراقبه پیشرفته یعنی برنامه هماهنگی آشنا می‌شوید و در فصل چهاردهم و پایانی نیز چند مورد فوق‌العاده از تجربیات عرفانی برخی افراد مطرح می‌گردد.

نکوداشت‌های کتاب ماورای طبیعی شدن:

- این راهنمای عملی و منحصر به فرد از یک دانشمند بااستعداد و یک معلم پرشور، گام به گام به ما نشان می‌دهد که چگونه می‌توان از مرزهای محدود شناخته شده حرکت کرد و وارد یک زندگی جدید خارق‌العاده شد. (آنتونی رابینز)

- من مدت‌هاست که طرفدار کارهای دکتر جو دیسپنزا هستم. در ماورای طبیعی شدن، دقیقاً خواهید آموخت که چگونه می‌توانید از محدودیت‌های گذشته خود - از جمله چالش‌های سلامتی - عبور و به معنای واقعی کلمه، یک بدن، ذهن و زندگی جدید ایجاد کنید. این اطلاعات هیجان‌انگیز، تغییردهنده زندگی شما و فوق‌العاده کاربردی است. (کریستین نورتراپ)

- من کتاب‌های زیادی خوانده‌ام، اما کتاب دکتر دیسپنزا مرا وحشت‌زده کرد. این یک پیشرفت عالی و موفقیت شگفت‌انگیز در پزشکی ذهن و بدن است. (مونالیزا شولز)

- اگر می‌خواهید به معجزات اعتقاد پیدا کنید با این حال به برخی از علوم برای ایجاد شفافیت و امید در درونتان نیاز دارید، این کتاب برای شماست. دکتر جو بینش‌های فوق‌العاده و دستورالعمل‌های شفاف و قدرتمندی را گام به گام به شما ارائه می‌دهد تا نحوه یک زندگی خارق‌العاده را بیان کند. (دیوید همیلتون)

کتاب ماورای طبیعی شدن به چه کسانی پیشنهاد می‌شود؟

اگر به مباحث انرژی درمانی، مراقبه و علم کوانتوم علاقه‌مند هستید، این کتاب برای شماست.

با جو دیسپنزا بیشتر آشنا شویم:

این پزشک آمریکایی در زمینه‌ی عملکرد مغز انسان دارای تخصص است. نویسنده کتاب ذهن خود را رشد دهید، تاکنون چندین DVD و CD از سمینارهایی که برگزار کرده، ارائه داده است. او با حضور در مستند چه چیزی می‌دانیم در سال 2004 به شهرت زیادی دست یافت.

دیسپنزا در عرصه‌های بیولوژی سلولی، عصب‌شناسی، افزایش طول عمر و شکل‌گیری حافظه فعالیت می‌کند. او دکترای کایروپراکتیک دارد و به عضویت افتخاری هیئت ملی بازرسان کایروپرکتیک آمریکا درآمده است.

سال‌ها پیش بر اثر تصادف، چندین استخوان کمر او آسیب دید و شکست. پزشکان به او گفتند دیگر هرگز نمی‌تواند قدم بردارد. اما دیسپنزا که به نیروی انسانی بسیار علاقه‌مند بود، باور داشت نیرویی که جسم شما را می‌آفریند، قادر است بیماری یا زخم‌هایتان را نیز درمان کند. به همین دلیل تصمیم گرفت با وجود پیشنهاد پزشکان، زیر بار عمل جراحی کمر نرود و در عوض خود را تسلیم این قدرت بزرگ کند.

12 هفته پس از تصادف، او با بهبودی کامل به محل کارش رفت! پس از این تجربه که زندگی‌اش را تغییر داد، او سفر به سرتاسر جهان را آغاز کرد تا در مورد بهبودی خود به خود یا تغییر ناگهانی یک بیماری به سمت بهبودی، بدون علت پزشکی به تحقیق بپردازد.

در بخشی از کتاب ماورای طبیعی شدن می‌خوانیم:

در ماه می‌سال 2012، آنا در یکی از کارگاه‌های چهارروزۀ من در شهر نیویورک شرکت کرد. او در روز سوم و طی چهار جلسه مراقبه، خود را تسلیم کرد. او برای اولین بار از زمانی که مراقبه‌های خود را آغاز کرده بود، خود را در فضایی بی‌نهایت و سیاه شناور یافت و آگاه بود که از خودش آگاه است. او از خودی که از خودش می‌شناخت فراتر رفته بود، از قید تن رها شده بود و به آگاهی کامل رسیده بود. آنا ارتباط خود با دنیای مادی و زمان خطی را رها کرده بود. او به‌قدری احساس آزادی می‌کرد که دیگر به شرایط جسمی خود اهمیتی نمی‌داد. آنقدر احساس نامحدود بودن داشت که نمی‌توانست هویت همیشگی خود را باور داشته باشد. احساساتش به‌قدری متعالی بودند که دیگر در مورد گذشته‌اش هیچ حس بدی در خود نمی‌یافت.

در این قلمرو آنا هیچ مشکلی نداشت، گذشته‌اش را پشت‌سر نهاده بود و برای اولین بار خود را به‌تمامی آزاد حس می‌کرد. هویت او دیگر نامش، جنسیتش، بیماری‌اش، فرهنگش و حرفه‌اش نبود. وی در ورای مکان و زمان ایستاده بود. او وارد میدانی از انرژی و اطﻼعات به نام میدان کوانتومی شده بود که در آن امکانات و احتماﻻت جدیدی برایش وجود داشت. آنا ناگهان خود را در آینده‌ای جدید یافت. او خود را در حالی دید که روی صحنه‌ای ایستاده، میکروفنی در دست گرفته بود و داستان شفا یافتن خود را برای جمعیت بزرگی تعریف می‌کرد. او هرگز پیش از این چنین صحنه‌ای را برای خود تصور نکرده و تصویرسازی نکرده بود. انگار مغزش این اطلاعات را از میدان انرژی کوانتومی دریافت کرده و تصویری بسیار واقعی از یک آنای شاداب و سالم ساخته بود. در نظر آنا، ‌ این دنیای درونی به‌مراتب حقیقی‌تر از دنیای بیرونی به نظر می‌رسید و وی داشت آن را به‌طور کامل و با تمامی حواس خود تجربه می‌کرد.

فهرست مطالب کتاب

پیشگفتار
مقدمۀ نویسنده: برای ماورایی شدن آماده شوید
فصل 1: درها را به‌سوی دنیای جدید باز کنید
فصل 2: لحظۀ کنونی ابدی
فصل 3: قرار گرفتن در جریان موقعیت‌های جدید در میدان کوانتومی
فصل 4: تبرک و برنامه‌ریزی مراکز انرژی
فصل 5: شرطی کردن بدن در برابر ذهن جدید
فصل 6: بررسی موارد موفق و واقعی
فصل 7: هوش قلبی
فصل 8: فیلم‌های ذهنی – زیبابین
فصل 9: مراقبه در راه رفتن
فصل 10: بررسی نمونه‌های موفق در واقعیت بخشیدن
فصل 11: مکان – زمان و زمان – مکان
فصل 12: غدۀ پینه‌آل
فصل 13: پروژۀ انسجام: ساختن دنیایی بهتر
فصل 14: بررسی موردی: شاید برای شما هم پیش بیاید
کلام آخر: بودن در صلح

  • المیرا شریفی

معرفی کتاب معجزه‌ی سپاسگزاری

راندا برن نویسنده برجسته آثار انگیزشی در کتاب معجزه‌ی سپاسگزاری به اهمیت ثنا و ستایش در زندگی انسان‌ها می‌پردازد و تمرین‌های راهگشایی جهت دستیابی به این عمل جادویی و سرنوشت‌ساز به شما آموزش خواهد داد.

درباره‌ی کتاب معجزه سپاسگزاری

زندگی مملو از اتفاقات ناگهانی و مصائب سخت و پیچیده است که گاهی منجر به فراموشی نعمات بیشماری که خداوند در اختیار انسان قرار داده است می‌شود. راندا برن (Rhonda Byrne) نویسنده استرالیایی و چهره تاثیرگذار سال 2007 مجله تایمز، در کتاب معجزه سپاسگزاری (The Magic) به اهمیت این موضوع در جنبه‌های مختلف زندگی انسان می‌پردازد و یادآوری می‌کند که سپاسگزار بودن تا چه حد می‌تواند در زندگی افراد اثربخش باشد و با روش‌هایی که پیش رویتان می‌گذارد، شما را به سوی احساس رضایت درونی، زندگی سالم‌تر و روابط بهتر سوق می‌دهد.

گاهی به دلیل غرق شدن در زندگی روزمره بسیاری از نعمات زندگی برایتان عادی می‌شود و اهمیت آن‌ها در ذهنتان کم‌رنگ می‌شود. برن سعی دارد با استفاده از تمارین ساده اما کارآمد، این فراموشی را از بین ببرد تا بیشتر از قبل قدر داشته‌هایتان را بدانید و از غم و اندوهی که به سبب سختی‌ها و رنج‌های زندگی متحمل شدید رهایی یابید.

حتما شما در طول زندگی برای مسائل مختلف از خداوند سپاسگزار بوده‌اید، اما این کار را به عنوان یک عادت در زندگی خود تبدیل نکرده‌اید. هدف نویسنده از نوشتن کتاب حاضر، شکرگزاری آگاهانه است تا با استفاده از آن، این عمل تاثیرگذار را به عادت هر روزتان تبدیل کنید. هرچه بیشتر سپاسگزار باشید، بیشتر در زندگی احساس رضایت خاطر می‌کنید و کمتر دست به شکوه و نا‌رضایتی می‌زنید.

با استفاده از تمارین کتاب معجزه سپاسگزاری می‌توانید تفکرات منفی، رنج‌ها و مشکلات خود را بهبود بخشید و آرزوهای دور از ذهنتان را به واقعیت تبدیل کنید.

کتاب معجزه سپاسگزاری برای چه کسانی مناسب است؟

بدون شک هر فردی مشکلات سخت و روزهای طاقت‌فرسا در زندگی داشته و در برهه‌ای از زمان احساس ناامیدی کرده است. کتاب معجزه‌ی سپاسگزاری برای کسانی که چشم خود را بر موهبت‌های زندگی بسته‌اند و دیدگاه منفی به اتفاقات پیرامون خود دارند مناسب است تا با معجزه سپاسگزاری از دید دیگری به جهان و مسائل مختلف نگاه کنند.

راندا برن را بیشتر بشناسیم

راندا برن، نویسنده و تهیه کننده‌ای بسیار موفق است که در طول زندگی خود به معرفی قانون جذب پرداخته و فیلم‌های زیادی درباره‌ی این موضوع حیرت‌آور ساخته و در این راه نیز بسیار موفق بوده است. پیش از این نویسندگان زیادی بوده‌اند که درباره‌ی قانون جذب صحبت کرده‌اند اما راندا برن توانست به گونه‌ای دقیق و جامع به شرح آن بپردازد.

او در سال 2004 بخاطر فوت پدرش به افسردگی دچار شد. اما پس از مدتی با کمک دخترش بیماری‌اش را درمان کرد و شروع به خواندن کتاب‌های روانشانسی درباره‌ی تفکر مثبت و قانون‌های جذب کرد. او زندگی خود را وقف تبلیغ این فرهنگ کرد و پس از کتاب پرفروش راز، شروع به نگارش و چاپ کتاب‌های جذاب‌تری مثل معجزه، قهرمان، قدرت و... کرد که هر کدام از آن‌ها به گونه‌ای جامع‌تر و باارزش‌تر نسبت به دیگری هستند.

جملات برگزیده کتاب معجزه سپاسگزاری

- وقتی سپاسگزار هستید؛ منفی‌نگر بودن برای شما غیرممکن می‌شود.

- آسان‌ترین و ساده‌ترین شیوه؛ برای این‌که تضمین کنید روزتان از رویدادهای شگفت‌انگیز و معجزه‌آسا سرشار خواهد بود؛ این است که صبحتان را با سپاس‌گزاری شروع کنید.

- در کائنات به راستی شیوه‌های خلاقانه‌ی بسیاری وجود دارد تا به شیوه‌ای معجزه‌آسا به شما پیام داده شود، در میان فعالیت‌های روزمره‌ی خودتان، همواره سپاس‌گزار باشید.

- اشتباه ما ممکن است موهبتی در لباس پنهان باشد. تمرین شگفت‌انگیز امروز این حقیقت را ثابت خواهد کرد زیرا قرار است پی ببرید در دل هر اشتباهی به معنای واقعی موهبت‌هایی ناگفتنی وجود دارد!

در بخشی از کتاب معجزه سپاسگزاری می‌خوانیم

زندگی به‌صورت شانسی یا تصادفی پیش نمی‌رود. قانون‌های کائنات بسیار دقیق عمل می‌کنند. به بیان دیگر، شما می‌توانید به‌طور کامل به این قانون‌ها اعتماد کنید!

خلبان در این باره نمی‌اندیشد که کاش قانون‌های فیزیک در طی پرواز او عمل کنند زیرا او می‌داند قانون‌های فیزیک همیشه وجود دارند و به‌صورت تصادفی عمل نمی‌کنند. شما روزتان را با این آرزو شروع نمی‌کنید که کاش قانون جاذبه‌ی زمین سبب شود روی زمین بمانید و در فضا شناور نشوید. شما می‌دانید در این باره هیچ‌گونه رویدادی به صورت شانسی یا تصادفی اتفاق نمی‌افتد و قانون جاذبه‌ی زمین همواره وجود دارد.

اگر می‌خواهید، درباره‌ی هر کاری که انجام می‌دهید، با پیامدهایی خوب و باشکوه روبه‌رو شوید؛ پس، باید قانونی را به‌کار ببرید که این پیامدها را مدیریت می‌کند و این قانون نیز همان قانون جذب است. به بیان دیگر، شما باید اندیشه‌ها و احساساتتان را برای جذب کردن پیامدهایی باشکوه به سوی خودتان به‌کار ببرید. سپاس‌گزاری کردن از خداوند به دلیل دستیابی به پیامدهایی باشکوه در واقع یکی از ساده‌ترین شیوه‌ها برای انجام دادن این کار است.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه‌ی مترجم
آیا معجزه را باور دارید؟
رازی بزرگ آشکار می‌شود
معجزه را به زندگی‌تان فرا بخوانید
کتاب شگفت‌انگیز
روز اول. نعمت‌های زندگی‌تان را بشمارید
روز دوم. روابط شگفت‌انگیز
روز سوم. سلامتی شگفت‌انگیز
روز چهارم. کارهایی شگفت‌انگیز
روز پنجم. شیوه‌ی شگفت‌انگیز برای خروج از حیطه‌ی منفی‌ها
روز ششم. عناصر شگفت‌انگیز
روز هفتم. آهن‌ربای جذب پول
روز هشتم. از همه‌ی انسان‌ها قدردانی کنید
روز نهم. صبح شگفت‌انگیز
روز دهم. انسان‌های شگفت‌انگیز که تفاوتی سازنده به‌وجود می‌آورند
روز یازدهم. آرزوهای خودتان را به واقعیت تبدیل کنید
روز دوازدهم. روزی شگفت‌انگیز داشته باشید
روز سیزدهم. روابطتان را به شیوه‌ای معجزه‌آسا بهبود ببخشید
روز چهاردهم. شگفتی و معجزه در سلامتی
روز پانزدهم. چک شگفت‌انگیز
روز شانزدهم. فهرست کارهایی شگفت‌انگیز که باید انجام شوند
روز هفدهم. گام‌های شگفت‌انگیز
روز هجدهم. شگفتی قلب
روز نوزدهم. پیامدهای باشکوه
روز بیستم. درست مقابل چشمان شما
روز بیست‌ویکم. هوایی شگفت‌انگیز که در آن نفس می‌کشید
روز بیست‌ودوم. چوبدستی شگفت‌انگیز
روز بیست‌وسوم. پیام‌های شگفت‌انگیز
روز بیست‌وچهارم. تبدیل‌کردن معجزه‌آسای اشتباه به موهبت
روز بیست‌وپنجم. آینه‌ی شگفت‌انگیز
روز بیست‌وششم. معجزه را به یاد داشته باشید
آینده‌ی شگفت‌انگیز شما
معجزه هرگز پایان نمی‌یابد

  • المیرا شریفی

معرفی کتاب کتابخانه نیمه شب

مت هیگ در کتاب کتابخانه نیمه شب داستان دختری را روایت می‌کند که با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می‌کند، اما با ورود به یک کتابخانۀ جادویی نگاهش به زندگی تغییر می‌کند. این رمان تکان‌دهنده و پرفروش در سال 2020 برنده جایزه گودریدز از نگاه مخاطبان شده است و از تأثیر انتخاب‌های کوچک و بزرگ در زندگی‌مان سخن می‌گوید.

درباره کتاب کتابخانه نیمه شب:

اگر فرصتی برای جبران گذشته‌تان داشتید دست به چه انتخاب‌هایی می‌زدید؟

حقیقت این است که ما هرگز نمی‌توانیم تمام کسانی باشیم که دلمان می‌خواهد؛ نمی‌توانیم تمام زندگی‌هایی را از سر بگذرانیم که دوست داریم و هیچ‌گاه نمی‌توانیم تمام مهارت‌های مورد علاقه‌مان را فرابگیریم. اما می‌توانیم این تجربه لذت‌بخش را از رهگذر خواندن رمان به دست آوریم.

جایی میان زندگی و مرگ، کتابخانه‌ای بی‌انتها وجود دارد که داستان واقعی هر فردی در آن منعکس شده است. تصور کنید در این کتابخانه حق انتخاب یک زندگی را داشتید، چه می‌کردید و چه چیزهایی در زندگی کنونی‌تان را تغییر می‌دادید؟ با تغییر دادن آن‌ها آیا شما همچنان همین فرد بودید؟ نورا سید شخصیت اصلی داستان کتابخانه نیمه شب (The Midnight Library) در جستجوی زندگی حقیقی‌اش است و با ورود به این کتاب‌خانه نگاهش به تمام مقولات بنیادین زندگی دگرگون می‌شود...

افتخارات کتاب کتابخانه نیمه شب:

- حضور در لیست پرفروش‌ترین کتاب‌های نیویورک تایمز
- برنده جایزه گودریدز به انتخاب مخاطبان سال 2020

نکوداشت‌های کتاب کتابخانه نیمه شب:

- کتابی خواندنی که روحیه‌تان را عوض می‌کند! (واشنگتن پست)
- یک افسانه زیبا؛ داستانی شگفت‌انگیز برای عصر مدرن است. (جودی پیکولت)
- رمانی بی نهایت جذاب! در دنیای آشفته امروزی، این همان کتابی‌ست که به آن نیاز داریم. (نیویورک تایمز)

خواندن کتاب کتابخانه نیمه شب به چه کسانی پیشنهاد می‌شود؟

اگر تشنه تجربه کردن بیش از یک سرگذشت هستید و می‌خواهید با تمام وجوه زندگی افراد گوناگون آشنا شوید، این رمان برای شما نوشته شده است!

با مت هیگ بیشتر آشنا شویم:

روزنامه‌نگار و نویسنده بریتانیایی، مت هیگ (Matt Haig) جولای 1975 در شهر شفیلد متولد شد. وی در سن 24 سالگی به افسردگی شدیدی مبتلا گشت که سالیان سال تحت نظر پزشک قرار داشت و در نهایت توانست بیماری‌اش را شکست دهد. مت از شیوه مقابله‌اش در برابر این بیماری در کتاب حاضر سخن می‌گوید. او که مؤلف آثار برجسته‌ای همچون «چگونه زمان را متوقف کنیم؟» و «انسان‌ها» است یکی از موفق‌ترین و پرفروش‌ترین نویسندگان نیویورک تایمز و آمازون به حساب می‌آید.

در بخشی از کتاب کتابخانه نیمه شب می‌خوانیم:

هر زندگی‌ای که از زمانِ آمدن به کتابخانه امتحان کرده بود درواقع رؤیای شخصی دیگر بود. زندگی اولی که ازدواج کرده بود و میخانه داشت رؤیای دَن بود. سفر به استرالیا رؤیای ایزی بود و حسرت نورا دربارۀ نرفتن، بیشتر به صمیمی‌ترین دوستش مربوط می‌شد تا خودش. رؤیای قهرمان شنا شدن متعلق به پدرش بود،. بله، حقیقت داشت که در دوران کودکی به قطب شمال علاقه داشت و می‌خواست یخچال‌شناس شود، اما آن تصمیم هم تا حد زیادی از گفت‌وگوهایش با خود خانم الم در کتابخانۀ مدرسه شکل گرفته بود. هزارتو هم، خب، آن هم از همان اول رؤیای برادرش بود.

شاید هیچ زندگی بی‌نقصی برای او وجود نداشت، اما مطمئناً جایی زندگی‌ای پیدا می‌شد که ارزش تجربه کردن داشته باشد. نورا هم متوجه شد که اگر می‌خواهد آن زندگی را پیدا کند، باید دامنۀ جست‌وجویش را وسیع‌تر کند.

خانم الم درست می‌گفت. بازی هنوز تمام نشده بود. هیچ بازیکنی نباید تا وقتی مهره‌ای روی صفحه داشت تسلیم می‌شد.

کمرش را راست کرد و صاف‌تر ایستاد.

«باید از بالاترین و پایین‌ترین قفسه‌ها زندگی‌های بیشتری انتخاب کنی. تا الان سعی داشتی واضح‌ترین پشیمونی‌هات رو جبران کنی. کتاب‌های قفسه‌های بالایی و پایینی زندگی‌های متفاوتی‌ان. زندگی‌هایی که وجود دارن، اما هیچ‌وقت اون‌ها رو تصور نکرده‌ی یا نخواسته‌ی‌، حتی بهشون فکر هم نکرده‌ی. زندگی‌هایی هستن که می‌تونی تجربه‌شون کنی، اما هیچ‌وقت رؤیاشون رو در سر نداشته‌ی.»

«یعنی زندگی‌های غم‌انگیزی هستن؟»

فهرست مطالب کتاب

مکالمه‌ای دربارۀ باران
نوزده سال بعد
مرد پشت در
تئوری ریسمان
زندگی یعنی سختی کشیدن
درها
شیوۀ سیاه‌چاله بودن
پادماده
00:00:00
کتابدار
کتابخانۀ نیمه‌شب
طبقات متحرک
کتاب حسرت‌ها
وزن زیاد حسرت
تمام زندگی‌ها هم‌اکنون آغاز می‌شوند
سه نعل اسب
یادداشت یکی ‌مانده ‌به‌ آخری که نورا پیش از گیر افتادن میان مرگ و زندگی نوشته بود
صفحۀ شطرنج
تنها راهِ یاد گرفتن، زندگی کردن است
آتش
تُنگ ماهی
یادداشت یکی‌ مانده ‌به ‌آخری که نورا پیش از گیر افتادن میان مرگ و زندگی نوشته بود
زندگی موفق
چای نعناع
درخت زندگی ما
خطای سیستم
سوالبارد
هوگو لُفِوْر
چرخیدن به دور خود
لحظه‌ای بحرانی در وسط ناکجاآباد
ناامیدی از اینکه وقتی واقعاً به کتابخانه احتیاج داری، پیدایش نمی‌کنی
جزیره
خاک یخ‌زده
یک شب در لونگ‌یربین
انتظارات
مرگ و زندگی و تابع موج کوانتومی
اگر اتفاقی برایم بیفتد، دوست دارم خودم آنجا باشم
خدا و دیگر کتابداران
شهرت
وحشی و آزاد
رایان بیلی
یک سینی نقره‌ای پر از کیک عسلی
پادکست افشاگر
زوزه
عشق و رنج
هم‌مسافتی
رؤیای شخصی دیگر
یک زندگی آرام
وقتی این دنیا سگ دارد، چرا باید دنیای دیگری خواست؟
شام با دیلن
میخانۀ آخر جاده
تاکستان بوئنا ویستا
زندگی‌های متعدد نورا سید
گُم‌شده در کتابخانه
مرواریدی در دل صدف
بازی
زندگی ایدئال
جست‌وجویی روحانی به‌دنبال ارتباطی عمیق‌تر با جهان
همرسمیث
سه‌چرخه
جایی جز اینجا
برخوردی با پلیس
نگاهی نو به همه‌چیز
گل‌ها آب دارند
جایی برای ماندگار شدن وجود ندارد
حق نداری ناامید شوی، نورا سید!
بیدار شدن
ورای نومیدی
چیزی که یاد گرفتم (به قلم آنکه کسی نیست، اما همه‌کس بوده است)
زندگی‌ کردن در برابر درک ‌کردن
آتشفشان
آن‌طور که پایان می‌یابد

  

  • المیرا شریفی

معرفی کتاب میدگارد 7: جدال با اهریمن

رویارویی با اهریمنان باستانی! احمدرضا صالحی در هفتمین جلد از سری کتاب‌های میدگارد، یعنی کتاب میدگارد 7: جدال با اهریمن، روایتی مهیج، آمیخته با خطر و عشق را به مخاطبانش ارائه کرده. در این رمان تخیلی شاهد زندگی عاشقانه‌ی صوفیا و آریا در میان موجودات ماقبل تاریخ هستیم که برای بقا، عبور از دروازه و بازگشت به زمین می‌کوشند.

درباره‌ی کتاب میدگارد 7: جدال با اهریمن

اگرچه زندگی در میان موجودات خطرناک، حتی یک صبحانه خوردن عادی را هم به کاری طاقت‌فرسا تبدیل می‌کند، اما صوفیا و آریا با همه‌ی خطراتی که هر لحظه تجربه می‌کنند، از زندگی درکنارهم خوشحال و سعادتمند هستند. آن‌ها که می‌دانند در میان هیولاهای ماقبل تاریخ احاطه شده‌اند و برای رفع کوچکترین نیازهای خود باید به مبارزه با آن‌ها تن بدهند، تصمیم می‌گیرند که هر طور شده خود را به دروازه‌ای در اعماق اقیانوس برسانند تا به زمین برگردند. احمدرضا صالحی تعقیب و گریزهای پرتنش این دو شخصیت را به‌خوبی در کتاب میدگارد 7: جدال با اهریمن روایت کرده و رمانی بسیار نفس‌گیر آفریده است.

در این قسمت از سری کتاب‌های میدگارد، صوفیا و آریا به نیروی خارق‌العاده‌ای دست پیدا می‌کنند: احساس متقابل دردها! آن‌ها که احساسات جسمانی یکدیگر را دقیقاً ادراک می‌کنند، اکنون آماده‌اند تا با پشت‌ سر گذاشتن عجیب‌ترین رخدادها به زمین برگردند. درست هنگامی که هر دو در کلبه‌شان به خواب رفته‌اند، صدای زمزمه‌هایی به گوششان می‌رسد. پچ‌پچ‌هایی که می‌تواند از سوی دو مهاجم و مقدمه‌ای برای یک حمله‌ی هولناک باشد... و این آغازی‌ برای یک نبرد با نیروهای شرور خواهد بود.

تصویرسازی‌های نویسنده موجب می‌شود با وجود خیالی بودن تمام رخدادها، خواننده اتفاقات و صحنه‌ها را به طور ملموس درک کند. مخاطب می‌تواند با شناخت روحیات شخصیت‌ها، با ایشان ارتباط برقرار کرده و کاملاً در فضای داستان قرار بگیرد. گاهی رگه‌هایی از طنز نیز در کلام نویسنده به چشم می‌خورد. این طنز ظریف به خواننده فرصتی می‌دهد تا در لابه‌لای خطرات پی‌درپی و لحظات مهیج، کمی هم خنده به لب‌هایش بنشاند. اگر به‌تازگی با این رمان فانتزی آشنا شده‌اید، پیشنهاد می‌کنیم پیش از آغاز آن، مجلدهای نخست تا ششم مجموعه کتاب‌های میدگارد را تهیه کرده و آن‌ها را نیز مطالعه کنید. تنها از این طریق است که می‌توانید ماجراهای کتاب میدگارد 7: جدال با اهریمن را به طور کامل دریابید.

انتشارات یوحنا این اثر خواندنی را در سال 1401به مشتاقان رمان‌های خیالی عرضه کرده است.

درباره‌ی مجموعه‌ی میدگارد

«میدگارد» عنوان کلی رمان‌های فانتزیِ دنباله‌داری است که احمدرضا صالحی سیف آبادی به رشته‌ی تحریر درآورده. او در این مجموعه‌ی جذاب و خواندنی، دنیایی فانتزی را خلق کرده که تلاش می‌کند تا با استفاده از فرهنگ داستانی و تخیلی ایرانی و هیجان‌انگیز شما را با خود همراه کند.

کتاب میدگارد 7: جدال با اهریمن برای چه کسانی مناسب است؟

چنانچه به داستان‌های خیالی و ادبیات فانتزی علاقه‌مند هستید، «کتاب میدگارد 7: جدال با اهریمن»، فرصتی بی‌نظیر و تجربه‌ای بسیار لذت‌بخش برای شما خواهد بود. خواندن این داستان هیجان‌انگیز و ماجراجویانه را به مخاطبان نوجوان توصیه می‌کنیم.

با احمدرضا صالحی بیشتر آشنا شویم

احمدرضا صالحی از نویسندگان نوگرا و خلاق امروزی است که در سال 1366، در شهر کرمان متولد شده. این رمان‌نویس ژانر تخیلی، شهرت خود را در میان اهالی کتاب عمدتاً مدیون مجموعه کتاب‌های میدگارد است که مجلد هفتم آن هم‌اکنون روبه‌روی شماست. مجموعه کتاب «دسیسه عاشقانه» و همچنین کتاب «زناهره» از دیگر آثار این نویسنده‌ی جوان به‌شمار می‌رود.

در بخشی از کتاب میدگارد 7: جدال با اهریمن می‌خوانیم

آریا از جا برخاست و به زور خودش را از میان دیوار موها رد کرد تا فرار کند. با وجود مقاومت موها و تا بخواهد به صورت کامل از قید آن‌ها خلاص شود، صوفیا چند ضربه دیگر نیز نثار شانه و ساق پایش کرد. تا این که بالأخره توانست به صورت کامل از زیر چتر بیرون بیاید. در همین حین که مشغول تلاش برای فرار بود، زنبورها نیز از همه طرف به او حمله‌ور شدند و به تلافی تمام عسل‌های از دست رفته با نیش‌های برهنه و زهرآگین به هر نقطه‌ای که می‌توانستند حمله کردند.

آریا با آن که چندین نقطه از بدنش زخمی بود، اما با چنان سرعتی شروع به دویدن کرد که خودش هم باور نمی‌کرد بتواند با چنین شتابی از آنجا بگریزد. او با سرعت هرچه تمام‌تر دوید و به محض این که چشمش به رودخانه افتاد، از فاصله‌ای نسبتاً دور به داخل آن شیرجه زد و مستقیم تا کف رودخانه پیش رفت. تنش از شدت درد و سوزش جوری می‌سوخت که انگار آتش گرفته است..

با برخورد آب سرد به تنش احساس آرامش دلپذیری کرد. می‌دانست این آرامش فقط برای اول کار است و به زودی نفوذ آب در زخم‌های خنجر دردی به مراتب بدتر از قبل به دنبال خواهد داشت. خودش را به جریان آب‌های سرد و زلال سپرد و مسافتی را همراه با آن طی کرد. اجازه داد سردی آب سوزش و التهاب نیش زنبورها را آرام سازد. اما طبق همان انتظار اولیه، به هر اندازه که آب‌ها در آرام ساختن جای نیش‌های زنبورها مؤثر عمل می‌کرد، چند برابر آن باعث سوزش زخم خنجرهایی که صوفیا به او زده بود می‌شد.

پس از طی مسافتی نسبتاً طولانی که از عدم حضور زنبورها مطمئن شد، از آب بیرون آمد و روی تخته سنگی در حاشیه رودخانه دراز کشید.

فهرست مطالب کتاب

فصل اول/ شهد عاشقانه
فصل دوم/ موهای جادویی
فصل سوم/ نبرد کودکانه
فصل چهارم/ صعود
فصل پنجم/ شورای همفکری تک‌نفره
فصل ششم/ سِرافین
فصل هفتم/ فرقه پاییزی
فصل هشتم/ جنگجوی افسانه‌ای
فصل نهم/ گروگانگیری
فصل دهم/ گودال ماریانا
فصل یازدهم/ آزالیای سحرآمیز
فصل دوازدهم/ عملیات سپر ارغوانی
فصل سیزدهم/ وداع با پدرِ بی‌فرزند
فصل چهاردهم/ ارتش جاودانه‌های هخامنشی
فصل پانزدهم/ تالار وحشت
فصل شانزدهم/ الهه نوظهور
فصل هفدهم/ جدال با اهریمن

  • المیرا شریفی

سلام، لطفاً از محصول «دانلود کتاب مهمان ناخوانده pdf» دیدن فرمایید.


دانلود رایگان کتاب مهمان ناخوانده اریک امانوئل اشمیت pdf
نمایشنامه مهمان ناخوانده برای کودکان
دانلود رایگان کتاب مهمان های ناخوانده
کتاب مهمان نیمه شب

درباره کتاب مهمان ناخوانده:
تعطیلات آخر هفته یک زمستان برفی که ظاهرا همه‌چیز دلچسب و رویایی به نظر می‌رسید چگونه به یک حمام خون بدل شد؟

شاری لاپنا (Shari Lapena) داستان جمعی از دوستان نیویورکی را روایت می‌کند که تصمیم گرفته‌اند تعطیلات را در هتلی کوهستانی بگذرانند. این هتل لوکس و مجلل، از تمام عناصر مدرن به دور است و تکنولوژی در آن جایی ندارد. ساکنین این هتل در حقیقت از سبک روستیک آن لذت می‌برند و خود را با شومینه‌های هیزمی و دلچسب آن گرم می‌کنند.

در این فضای گرم و صمیمانه که همۀ مسافران مشغول لذت بردن از تفریحات زمستانی هستند، ناگهان خبر محاصره شدن ساختمان هتل با برف همه را شوکه و وحشت‌زده می‌کند! در ابتدا بسیاری این چند ساعت را همچون یک ماجراجویی زمستانی تلقی می‌کردند و از بابت آن ترسی به خود راه نمی‌دادند. اما مسئله زمانی که تمامی راه‌های ورودی و خروجی هتل مسدود گشت، جدی‌تر و نگران‌کننده‌تر شد. سرما بیشتر و گزنده‌تر به مسافران حمله می‌کرد؛ قطع ارتباط با دنیای بیرون استرسی مضاعف به مهمانان بخشیده بود و همه در تکاپوی یافتن روزنۀ امیدی بودند که ناگهان خبر کشته شدن یکی از مسافران همه را در بهت و وحشت فرو برد!

شوک خبر کشته شدن یکی از مسافران با شایعه مرگ طبیعی رو به آرامش می‌رفت که قتل دوم رخ داد! آیا قاتل یکی از اهالی هتل بود؟ آیا قتل‌ها با انگیزه شخصی صورت گرفته بود؟

داستان بی‌نهایت جذاب و پرتعلیق مهمان ناخوانده (An Unwanted Guest) یکی از تریلرهای پرفروش نیویورک تایمز است که با استقبال کم‌نظیری مواجه شده. این داستان همچون دیگر آثار شاری لاپنا سبک روایی منحصربه فرد خود را دارد که شما را مجذوب خود خواهد کرد.

نکوداشت‌های کتاب مهمان ناخوانده:
- این اثر، برداشتی مدرن، جذاب و واقع‌گرایانه از رمز و راز پرونده‌هایی ناگفته است که نویسنده آن را روایت کرد و او قطعا یکی از پیروان سبک داستان‌نویسی آگاتا کریستی به شمار می‌رود. (بوک‌لیست)

- شاری لاپنا، آخر داستان را طوری خلق کرده است که حتی تحسین آگاتا کریستی را به دنبال خواهد داشت. (یو. اس. ای تودی)

- ضرباهنگ داستان به قدری سریع و جذاب است که متوجه نخواهید شد که رمان چه زمان تمام شده است. (مجله مردم)

خواندن کتاب مهمهان ناخوانده به چه کسانی پیشنهاد می‌شود؟
اگر به خواندن داستان‌های معمایی و هیجان‌انگیز علاقمندید و رمان‌های ژانر جنایی برایتان جذاب است، مطالعه کتاب مهمان ناخوانده را از دست ندهید.

با شاری لاپنا بیشتر آشنا شویم:
خالق اثر بی‌نظیر زوج همسایه، در سال 1960 در کانادا متولد شد. شاری لاپنا که پیش از نویسندگی، به تدریس و وکالت مشغول بوده است، نخستین اثرش را در سال 2008 با عنوان things go flying منتشر کرد و با استقبال گسترده‌ای روبه‌رو شد. رمان دیگر او به نام اقتصاد خوشبختی سال 2012 در فهرست نهایی دریافت جایزه استفان لکاک قرار گرفت. سبک داستان‌نویسی لاپنا به سرعت به چنان محبوبیتی دست یافت که آثارش در سراسر دنیا به بیش از 35 زبان ترجمه شد.

در بخشی از کتاب مهمان ناخوانده می‌خوانیم:
سه قتل. این‌گونه موارد به‌ندرت در اینجا رخ می‌دهد. در ادارۀ پلیس حتی یک کارآگاه هم ندارند. باید کارها را سامان بدهند تا زمانی‌که پلیس شهر نیویورک یک نیروی بازپرس بفرستد. به‌محض اینکه به اداره رسید مأمور لاکلن مختصری از شرح ماجرا را برایش توضیح داد. اما هیچ‌چیز باهم جور درنمی‌آد. سه مهمان به‌همراه پسر صاحب هتل و یک مهمان دیگر که گم شده است. شوکه شده است. او نمی‌داند با چه چیزی طرف است. هتل و خانوادۀ صاحب هتل را خوب می‌شناسد. بردلی جوان مرده است. باورش هم سخت است.

او ماشین برفی را در محوطۀ یخی و شکنندۀ بیرون هتل پارک کرد. دست‌به‌اسلحه به بقیۀ مأمورها اشاره کرد که ماشین‌ها را پارک کنند. بااحتیاط به در جلوی هتل نزدیک شدند. چکمه‌های سنگین آن‌ها روی یخ سُر می‌خورد. هوا خیلی سرد است.

سورنسن متوجه رد باریکی از خون روی برف نزدیک ایوان شد. در سکوت به آن اشاره کرد. نزدیک ایوان شد و به پنجره نگاه کرد. در را باز کرد. تفنگش آماده است. وارد لابی هتل شد و گروهی که دور شومینه جمع شده‌اند را دید. صورت‌های رنگ‌پریده که خود را زیر پتو پیچیده‌اند و به او زل زده‌اند. با خودش فکر کرد؛ همیشه این لحظه را به یاد خواهم داشت.

سه مأمور دیگر پشت سرش وارد شدند. نگاه سریعی به اطراف انداخت. افرادی که دور شومینه هستند با ظاهری آشفته و صورت‌های اصلاح‌نکرده ایستاده‌اند. معلوم است نخوابیده‌اند. انگار از دست یک گروگان‌گیر نجات پیدا کرده‌اند. آنها را شمرد؛ هشت نفر هستند. نه، هفت نفر هستند. روی یکی از صندلی‌ها یک مرده است.

به این گروه کوچک نزدیک شد و تفنگش را غلاف کرد: «من گروهبان سورنسن و این‌ها...» با سر به هریک از مأمورها اشاره کرد. «مأمور لاکلن، پرز، ویلکاکس. ما اومدیم که به شما کمک کنیم.» سعی می‌کرد با لحنی قدرتمندانه حرف بزند. کمی جلوتر رفت و به مرد مردۀ روی صندلی نگاهی انداخت. معلوم نیست که به قتل رسیده یا به مرگ طبیعی مرده است


خلاصه داستان مهمان ناخوانده
کتاب مهمان ناخوانده اشمیت
کتاب مهمان ناخوانده منوچهر احترامی

خرید کتاب مهمان ناخوانده

فروید: انسان توی یه زیرزمینه، آقای اوبرزایت. تنها نورش مشعلیه که با تیکه‌های پارچه و کمی روغن درست کرده. انسان می‌دونه که این شعله همیشه روشن نمی‌مونه. انسان مؤمن جلو می‌ره و فکر می‌کنه که ته تونل دری وجود داره که پشتش نوره… انسان خدانشناس می‌دونه که دری وجود نداره، می‌دونه تنها نوری که هست همون نوریه که خودش با دست‌های خودش درست کرده، می‌دونه که پایان تونل پایان خودشه… پس طبیعیه که وقتی به دیوار می‌خوره دردش بیشتره… وقتی بچه‌اش رو از دست می‌ده، همه چیز براش تهی‌تره… براش سخت‌تره که نیک عمل کنه…


https://fa-file.ir/product/200/%D8%AF%D8%A7%D9%86%D9%84%D9%88%D8%AF-%DA%A9%D8%AA%D8%A7%D8%A8-%D9%85%D9%87%D9%85%D8%A7%D9%86-%D9%86%D8%A7%D8%AE%D9%88%D8%A7%D9%86%D8%AF%D9%87--pdf

  • المیرا شریفی

سلام، لطفاً از محصول «دانلود کتاب یکی پس از دیگری pdf» دیدن فرمایید.

دانلود رایگان کتاب یکی پس از دیگری
کتاب یکی پس از دیگری دیجی کالا
کتاب صوتی یکی پس از دیگری
فیلم یکی پس از دیگری

یک تریلر روانشناسی نفس‌گیر که تا آخرین صفحه آن، غافل‌گیر خواهید شد! کتاب یکی پس از دیگری داستانی بی‌نهایت جذاب و پرفروش است که نویسنده‌ی مشهور فریدا مک فادن، در آن قصه سفر خون‌بار سه زوج را روایت می‌کند.

درباره کتاب یکی پس از دیگری:
آیا باور دارید که خواب یک کودک، می‌تواند به بدترین و حقیقی‌ترین شکل ممکن تعبیر شود؟

پیرنگ کتاب یکی پس از دیگری (One By One) همچون دیگر داستان‌های آمریکایی، بر محوریت قصه زوجی بنا شده است که طی مشکلات شخصی‌شان حادثه هیجان‌انگیزی به موازات آن پیش می‌رود. فریدا مک فادن (Freida McFadden) در این اثر داستان زوجی را روایت می‌کند که ارتباط عاطفی خوبی با یکدیگر ندارند و پس از یک دهه زندگی مشترک، به بن‌بست رسیده‌اند. آن‌ها برای فرار از روزمره‌ها و کلیشه‌های زندگی‌شان راهی یک سفر ماجرجویانه به قصد طبیعت‌گردی شدند تا غبار کدورت‌ها را دور بریزند و رنگی تازه به زندگی‌شان بدهند.

یک روز پیش از راهی شدن نوا و کلیر به سفری که با دوستان‌شان ترتیب داده بودند، فرزندشان به آن‌ها گفت به این سفر نروید! من خواب دیده‌ام که هیولایی شما را نابود می‌کند! آن‌ها این حرف را ناشی از تخیلات کودکانه فرزند خود می‌بینند و به این صحبت اعتنایی نمی‌کنند.

روز سفر فرا می‌رسد و شش دوست که در حقیقت سه زوج بودند به قصد اقامت در جنگلی بکر و مرموز، شهر را ترک می‌کنند. پس از اتفاقات هولناکی که طی این روزها رخ می‌دهد، در نهایت درمی‌یابند که یک قاتل در میانشان است و از این جمع تنها یک زوج به خانه برمی‌گردند!

یکی از نکات قابل تامل کتاب یکی پس از دیگری این است که اکثر مخاطبان به طور متفق‌القول می‌گویند برای خواندن آن بسیار هیجان‌زده بودند و با توجه به حجم نسبتا زیاد، کتاب را در 24 ساعت تمام کردند!

نکوداشت‌های کتاب یکی پس از دیگری:
- من این کتاب را در یک روز خواندم و فقط توانستم برای خوردن غذا آن را کنار بگذارم! تعلیق‌های بی‌نظیر این رمان به شما مجال این که حتی یک لحظه کتاب را زمین بگذارید نمی‌دهد. (نظرات کاربران گودریدز)

- من این کتاب را یک اثر سینمایی قلمداد می‌کنم که با سرنخ‌های کنجکاوانه‌اش، رگه‌های روانشناسی جذابی را در این داستان خلق کرده است. (نظرات کاربران گودریدز)

- واژۀ «بی‌نظیر» تنها چیزی است که در وصف این کتاب می‌توانم بگویم! فارغ از پیرنگ بسیار جذاب آن، شیوه نگارش این کتاب به حدی گیراست که هیچ صحبتی باقی نمی‌گذارد! (نظرات کاربران گودریدز)

خواندن کتاب یکی پس از دیگری به چه کسانی توصیه می‌شود؟
تمامی علاقمندان به داستان‌های مرموز و ماجرجویانه را به خواندن این اثر دعوت می‌کنیم. همچنین اگر از ادبیات داستانی آمریکایی لذت می‌برید، مطالعه این رمان جذاب را به شما پیشنهاد می‌دهیم.

با فریدا مک فادن بیشتر آشنا شویم:
او یکی از پرفروش‌ترین نویسندگان نیویورک تایمز به شمار می‌آید. فریدا مک فادن در حقیقت یک پزشک متخصص در زمینه آسیب‌های مغزی است که استعداش در زمینه نویسندگی سبب شده تا در حوزه داستان‌نویسی نیز وارد شود. این نویسنده آمریکایی در رمان‌هایش عمدتا سبک تعلیق‌های پرپیچ و خم را لحاظ می‌کند.

در بخشی از کتاب یکی پس از دیگری می‌خوانیم:
سه کیلومتر... از خانه تا مدرسۀ بچه‌ها سه کیلومتر است. پیاده برویم، حدود یک ساعت زمان می‌برد، اما راه رفتن وسط جنگل، طولانی‌تر هم می‌شود؛ بنابراین تا دو ساعت دیگر به هتل می‌رسیم. بعد کفش درمی‌آورم و توی وان، حمام آبگرم می‌گیرم تا خستگی‌ام دربرود. طاقت ندارم تا به هتل برسم.

خرید اینترنتی کتاب گل سرخ و دانلود pdf

وسایل را توی ماشین گذاشتیم. همین‌که خودمان را توی جنگل بکشیم، خیلی است. من کیفم را آوردم و نوآ هم بطری آبش را به من داد تا توی کیف بگذارم. مدام به تلفنم نگاه می‌کردم تا شاید یک جایی آنتن بیاید. باید هرچه زودتر به پنی پیام بدهم که ما خوبیم و بچه‌ها-مخصوصاً اِما-نگران نشوند. جک با خودش یک کوله‌پشتی آورد که وسایل پیاده‌روی‌اش و یک بطری بزرگ پر از آب توی آن بود. قطب‌نما را هم توی جیب شلوار‌جینش گذاشت.

بیرون هوا گرم است؛ کاملاً شرجی. هنوز راه نیُفتاده‌ایم که من به‌شدت احساس گرما کرده‌ام و خیس عرق شده‌ام. حتی با وجود اینکه شلوارک کوتاه پوشیده‌ام؛ باز‌هم گرمم شده است. اگر پایم به یک پیچک سمی بخورد، چه؟ ای‌کاش شلوار بلند پوشیده بودم. چمدانم پر از لباس است، اما حوصله نداشتم باعجله توی ماشین لباس عوض کنم. جادۀ خیلی عجیب‌وغریبی است. حتی اگر ماشین باتری خالی نکرده بود، نمی‌دانم چطور می‌خواستیم از اینجا رد شویم! با‌این‌حال مردها از این راه مطمئن‌اند. جک قبلاً پیشاهنگ بوده و قطب‌نما داشت. وارنر هم نقشه داشت و قبلاً به این هتل آمده بود. ما سه‌تا خانم هم پشت‌سر هم حرکت می‌کردیم.

مشخصات کتاب الکترونیک
نام کتاب کتاب یکی پس از دیگری
نویسنده فریدا مک فادن
مترجم فرانک سالاری
ناشر چاپی نشر البرز
سال انتشار ۱۳۹۹
فرمت کتاب EPUB

کتاب خدمتکار فریدا مک فادن
کتاب بانوی طبقه بالا
دانلود بهترین کتاب داستان
دانلود کتاب داستان خارجی


https://fa-file.ir/product/199/%D8%AF%D8%A7%D9%86%D9%84%D9%88%D8%AF-%DA%A9%D8%AA%D8%A7%D8%A8-%DB%8C%DA%A9%DB%8C-%D9%BE%D8%B3-%D8%A7%D8%B2-%D8%AF%DB%8C%DA%AF%D8%B1%DB%8C--pdf

  • المیرا شریفی

سلام، لطفاً از محصول «دانلود کتاب پنج بامداد پایان پیام pdf» دیدن فرمایید.

دانلود کتاب پنج بامداد پایان پیام
کتاب پنج بامداد پایان پیام یکی دیگر از آثار معروف و جنایی آگاتا کریستی می باشد که به عنوان یکی از کتاب هایی که قبل از مرگ باید خواند معرفی شده است!

کارولین همه خبرها را بی‌درنگ به برون از خانه منتقل می‌کرد وی به جای خبرآوردن به خانه خبر از خانه به بیرون می‌برد. حتی خواهرش هم نمی‌دانست کارولین چگونه با این سرعت و دقت به سری‌ترین خبرها دست می‌یابد. از این رو خواهرش سعی می‌کرد کمتر با وی در مواردی که می‌خواهد راست و دروغ را به هم ببافد و از آن خبر داغی بسازد، صحبت کند و بیشتر طفره می‌رفت. راستش ما در روستا زندگی می‌کردیم و بی‌پرده باید بگویم که دهاتی محسوب می‌شدیم، و خوب می‌دانید در دهات هم به علت فقدان سرگرمی های خاص، بهترین، ارزان‌ترین سرگرمی آن‌ها گپ زدن است که در نهایت به غیبت می‌انجامد.

بخشی از متن کتاب
ده ما یعنی کینگزآبوت هم از این زندگی مستثنی نبود زیرا که کینگز روستایی کوچک با جمعیتی محدود بود. در کینگز آبوت دو خانه خیلی انگشت‌نما بودند، یکی از آنها خانه‌ی آقای راجر بود که به دلایل مختلف از تمام خانه‌ها شناخته شده‌تر بود، معلوم است که با این وضعیت چقدر شایعه و حرفهای راست و دروغ پیرامون این بنا و ساکنین آن بود و خوراک خوبی برای غیبت‌کنندگان محسوب می‌شد. به هر حال هر چه را که در مورد آن خانه می‌گفتند می‌شد، بدان شک کرد، مگر در مورد پسری که در آن خانه می‌زیست: رالف فرزند خوانده‌ی آقای راجر به تأیید و تصدیق تمام اهالی خوشگلترین چهره‌ی کینگز آبوت بود، ولی این زیبایی ظاهری بود…

خلاصه کتاب
جنایت در یک روستای دورافتاده انگلیسی و در محیطی نیمه اشرافی رخ می‌دهد. “راجر آکروید” در اتاق کارش به قتل می‌رسد و نویسنده، بنابر سنت متداول «عصر طلایی»، نقشه منزل را در اختیار خوانندگان می‌گذارد، پرسوناژهای رایج رمان کلاسیک معمایی هم همگی حضور دارند، از سرپیشخدمت عصا قورت داده و مقرراتی (که رفتارش مشکوک است، ولی خواننده به او سوء ظن نمی‌برد) گرفته تا مستخدمه‌ها و آشپز و سرآشپز و سایر خدمه که جزو ملزومات این گونه آثارند.

خواهر راوی داستان (دکتر دهکده که نقش دستیار کاوشگر را نیز ایفا می‌کند) یکی از بامزه ‌ترین شخصیتهای رمان است، زیرا این زن خوش نیت و بی اندازه فضول مدام شایعه‌های مضحک و بی اساس را که با پشتکاری کم نظیر از اینجا و آنجا گرد آورده‌است، نقل قول می‌کند و باعث انبساط خاطر خوانندگان می‌شود. کارآگاه ماجرا، جناب “هرکول پوآرو” که در همسایگی دکتر منزل دارد و راوی داستان او را «مرد کله تخم مرغی» می‌نامد، به شیوه‌ای کاملاً شرلوک هولمزگونه سؤالهایی ظاهراً بی ربط می‌کند که در آخر معلوم می‌شود تا چه اندازه مهم بوده اند؛ نظیر توجه خاصی که به رنگ چکمه‌های مظنون ماجرا نشان می‌دهد.
همه رمانهای معمایی موفق این دوره، به نحوی به خواننده کلک می‌زنند و ترفندی که آگاتا کریستی در اینجا به کار بسته‌ است، برای آن ایام بی اندازه بدیع و بی نظیر بود. این شگرد مورد قبول بسیاری از اصولگرایان نیفتاد، چون یکی از قواعد دهگانه را که حکم می‌کند راوی هیچ مطلبی را از خواننده پنهان ندارد، زیر پا می‌گذارد. اعضای «باشگاه پلیسی نویسان اصولگرا» ـ از جمله خود آگاتا کریستی ـ سوگند خورده بودند در روایت پردازی «روراست» باشند، حال آنکه در پنج بامداد پایان پیام، آشکارا، از این میثاق تخطی شده‌است.

نقد کتاب پنج بامداد پایان پیام
کریستی که پیش از نگارش این رمان، در «باشگاه پلیسی‌نویس‌های اصولگرا» سوگندنامه “صداقت با خواننده” را امضا کرده بود، در این اثرش به روشنی از عهد خود برگشت و با پنهان کردن جزئیاتی از معمای قصه، دم به دم خواننده را شگفت‌زده می‌کرد. “دوروتی سایرز” از نادر کسانی می‌باشد که این شیوه بدیع را مجاز شمرده است. آگاتا کریستی اگر هم قبل یا بعد از نگارش پنج بامداد پایان پیام، داستان پلیسی دیگری ننوشته بود، باز هم به خاطر این اثر جایگاه مهمی در تاریخ داستان‌های پلیسی داشت.

پنج بامداد پایان پیام، به قواعد مرسوم و دیرپای قصه‌های جنایی پشت کرده و از این لحاظ بین خوانندگان و کارشناسان اختلاف نظر وجود دارد. کریستی در زندگی‌نامه‌اش به این اختلاف‌نظرها اعتراف کرده و نوشته است: “خیلی‌ها معتقدند کتاب مذکور، تقلب است، ولی اگر داستان را با دقت بیشتری بخوانند، می‌بینند که اشتباه می‌ کنند. انحرافات زمانی مختصری که در داستان وجود دارد، بخوبی در جملات دوپهلو نشان داده شده”.

در کنار “هرکول پوآرو”ی همیشگی قصه‌های کریستی شخصیتهای رایج رمان کلاسیک معمایی هم همگی در این قصه حضور دارند و برای علاقمند جدی رمان معمایی، فضایی ملموس و پرکشش را رقم می‌زنند. اکثر خوانندگان و منتقدان، کتاب پنج بامداد پایان پیام را شاهکار آگاتا کریستی و جزء برترین های ادبیات پلیسی جهان می دانند.

تعداد بازدید: 1,809 بار


عنوان کتاب: پنج بامداد پایان پیام

نویسنده: آگاتا کریستی

مترجم: بهرام افراسیابی

تعداد صفحات کتاب: 186 صفحه

زبان کتاب: فارسی

حجم فایل: 29.3 مگابایت

نوع فایل:PDF

منبع: شهر کتاب


‫0/5 ‫(0 نظر)
Pdf قتل راجر آکروید
,
آگاتا کریستی
,
بهرام افراسیابی
,
پنج بامداد پایان پیام
,
پنج بامداد پایان پیام اثر آگاتا کریستی
,
خلاصه کتاب پنج بامداد پایان پیام
,
دانلود Pdf کتاب پنج بامداد پایان پیام
,
دانلود رایگان کتاب پنج بامداد پایان پیام
,
دانلود کتاب پنج بامداد پایان پیام
,
دانلود کتاب قتل راجر آکروید
,
قتل راجر آکروید
,
کتاب پنج بامداد پایان پیام
,
کتاب قتل راجر آکروید
,
متن کتاب پنج بامداد پایان پیام

دانلود رمان سیانوژن نورانی

معرفی کتاب پنج بامداد پایان پیام
کتاب پنج بامداد پایان پیام داستانی از آگاتا کریستی با ترجمه بهرام افراسیابی است. این داستان درباره ماجرای مرگ مشکوک خانم فرارز است که قرار بود با راجر آکروید عروسی کند.

درباره کتاب پنج بامداد پایان پیام
کتاب پنج بامداد پایان پیام، ماجرای فوت شدن خانم فرارز است. ماجرایی که همه از آن صحبت می‌کنند و بر خلاف تشخیص پزشک، ماجرا را طور دیگری می‌بینند

مردم روستای کوچک کینگز آبوت، همه از یک چیز حرف می‌زنند. کشته شدن یا فوت کردن خانم فرارز. خانم فرارز مریض دکتر جیمز شپارد بود و ظاهرا به علت مصرت زیاد ورونال فوت کرده بود. اما مردم عقیده دیگری داشتند. آن‌ها تقریبا مطمئن بودند که خانم فرارز به دلیل اینکه همسرش را با آرسنیک کشته و می‌خواسته با راجر اکروید ازدواج کند، عذاب وجدان داشته است. کارولین، خواهر فضول جیمز هم در این میان، در داغ کردن شایعات، نقش مهمی دارد و مرتب خبرها را از این خانه به آن خانه می‌برد.

آقای شپارد که نمی‌داند باید چه کار کند، با دوستش هرکول پوآرو درباره این موضوع مشورت می‌کند. پوآرو کارآگاه معروفی است که البته حالا بازنشسته شده و تصمیم گرفته وقتش را صرف کشت و کار کند اما این مساله توجهش را به خود جلب می‌کند...

کتاب پنج بامداد پایان پیام را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم
پنج بامداد پایان پیام یک داستان جذاب جنایی برای تمام دوست‌داران رمان‌های جنایی و کتاب‌های پر رمز و راز است.

درباره آگاتا کریستی
آگاتا کریستی، نویسنده‌ مشهور سبک جنایی و معماگونه ۱۵ سپتامبر ۱۸۹۰ در انگلستان به دنیا آمد. او خالق شخصیت‌هایی مانند هرکول پوآرو و خانم مارپل است و عمده‌ شهرتش را مدیون رمان‌های جنایی‌اش است و به دلیل نوشتن همین رمان‌ها موفق شده تا لقب ملکه جنایت را از آن خود کند. نام کامل او آگاتا مری کلاریسا میلر است. در سال ۱۹۱۴ با یک سرهنگ نیروی هوایی به نام آرچیبالد کریستی ازدواج کرد و از او یک دختر به نام رزالیند هیکز دارد. اما این ازدواج بعد از یازده سال به جدایی انجامید.

او در سال ۱۹۳۰ با باستان‌شناسی به نام سِر ماکس مالووان ازدواج کرد و همراه او به سفرهای زیادی رفت. سفرهایی که تاثیرات بسیاری در داستان‌های جذاب او داشتند. او همچنین داستان‌های عاشقانه‌اش را با نام مستعار مِری وستماکوت منتشر می‌کرد. اما کتاب‌های جنایی او طرفداران بیشتری داشتند و اقتباس‌های سینمایی و تلوزیونی زیادی هم از روی آن‌ها صورت گرفت. او در مقام پرفروش‌ترین نویسنده انگلستان و در کل دنیا قرار دارد. مقام‌های بعدی به ژول ورن و شکسپیر می‌رسد.

آگاتا کریستی در ۱۲ ژانویه ۱۹۷۶ در سن ۸۵ سالگی در انگلستان از دنیا رفت.

بخشی از کتاب پنج بامداد پایان پیام
یکی از این مجسمه‌های ساخت افریقا نظر مرا به خود جلب کرد. درپوش را برداشتم تا آن را ببینم ولی ناگهان درپوش از دستم افتاد ولی شانس آوردم که به آن صدمه‌ای نخورد ولی صدایی که از آن برخاست همان صدایی بود که موقع ورودم به سالن شنیده بودم! داشتم در این مورد فکر می‌کردم که فلورا وارد شد. او دختر ظریف و باریک اندامی بود، موهای صاف و بور بلند، چشمان آبی و پوستی بسیار سفید و شفاف داشت. به من نزدیک شد و بعد از سلام و تعارفات معمول او هم متوجه اشیاء داخل میز شد و صحبت به کفش چارلز کشیده شد. او معتقد بود که کفش سرچارلز، قبلاز این که مربوط به سرچارلز باشد یک کفش است و حالا دیگر یک کفش را در ویترین نگه نمی‌دارند. او رشته سخن را سریع تغییر داد و گفت:

- دکتر آیا نمی‌خواهید به من تبریک بگویید؟ و دست چپش را به طرف من آورد و من توانستم حلقه نامزدی او را در انگشتش ببینم. او گفت:

- من و رالف نامزد کرده‌ایم و عمو راجر از این موضوع خیلی خوشحال است به خصوص که من در این جا می‌مانم. من برای آنها آرزوی خوشبختی‌ کردم. فلورا گفت:

- من و رالف یک ماهی می‌شود که نامزد شده‌ایم و می‌خواهیم فردا نامزدیمان را رسماً اعلام کنیم. عمو راجر می‌خواهد یکی از خانه‌هایش را تعمیر کند و به ما بدهد و ما هم در آن مشغول کشاورزی شویم. در همین موقع خانم اکروید، بیوه برادر راجراکروید وارد شد. من هیچ وقت از این زن خوشم نمی‌آمد او یک مشت پوست و استخوان بود که مقدار زیادی گردنبند و النگو به آن آویزان بود. چشمان ریز و آبی بی‌حالت نشانه خاص او بود، من به طرف او رفتم، بعد از تعارفات بدون تأمل گفت:

- حتماً می‌دانید که بچه‌های من نامزد کردند. منظورم رالف و فلورای عزیز است. آنها در همان نگاه اول عاشق هم شدند. من می‌دانم که شما با راجر خیلی صمیمی هستید. و البته می‌دانید که بعد از مرگ شوهرم چه زندگی سختی را ما از نظر مالی تحمل کردیم. من مطمئن هستم که راجر مبلغ قابل توجهی به عنوان ارث برای فلورا باقی می‌گذارد ولی الان مسئله‌ فلورا همین مبلغ ناچیزی است که به عنوان پول تو جیبی باید خرج کند و من به علت صمیمیتی که بین شما و راجر وجود دارد می‌خواستم از شما خواهش کنم که این موضوع را با او در میان بگذارید.

من تازه فهمیدم که چرا خانم اکروید بی‌مقدمه شروع به صحبت در این مورد نمود. چون می‌خواست قبل از این که اکروید و مهمانان وارد شوند حرفهایش را بزند. و اتفاقاً همان موقع در سالن بازشد و من خیلی خوشوقت شدم. من نمی‌دانم آخر خانم آکروید چه طور فکر می‌کرد که من می‌توانم در کارهای خصوصی دیگران دخالت کنم من هیچ وقت چنین کاری را نمی‌کردم و قصد داشتم این را به او بگویم که مهمانان جدید وارد شدند. بعد از ورود مهمانان، خانم اکروید گفت:

- آقای دکتر حتماً شما سرگرد "هکتوربلانت" (Hector Blant) را می‌شناسید؟ گفتم:

- بله خانم. فکر نمی‌کنم کسی باشد که ایشان را نشناسد. حقیقتاً هم همین طور بود، چون او از سرشناس‌ترین شکارچیان حیوانات وحشی در دنیا محسوب می‌شد که از زمان جوانی با راجر دوست بود البته خود این دوستی باعث تعجب بود چون آن دو از نظر اخلاقی بسیار با هم متفاوت بودند گرچه هر یک از آن‌ها راه‌های جداگانه‌ای را برای زندگی خود انتخاب کردند، ولی هیچ وقت یکدیگر را از یاد نبردند و آقای بلانت هر سال یکی دو هفته‌ای را نزد اکروید می‌ماند و سر حیوان خشک شده‌ای را به عنوان هدیه برای او با خود می‌آورد...

معرفی نویسنده
عکس آگاتا کریستی
آگاتا کریستی
انگلیسی | تولد ۱۸۹۰ - درگذشت ۱۹۷۶
آگاتا کریستی با نام اصلی آگاتا مری کلاریسا میل، ۱۵ سپتامبر ۱۸۹۰ در دون شایرِ انگلستان به دنیا آمد. پدر آمریکایی‌اش فردریک میلر نام داشت. مادرش کلارا بومر انگلیسی و از خانواده‌ای اشرافی بود. آگاتا به دلیل آمریکایی بودن پدر می‌توانست تبعه ایالات متحده نیز باشد، ولی هرگز از آن کشور تقاضای تابعیت نکرد. آگاتا یک خواهر و یک برادر داشت که هردوی آن‌ها از او بزرگ‌تر بودند. گر چه خواهر و برادر آگاتا را به مدرسه شبانه‌روزی و خود او را به یک مدرسه تکمیلی در فرانسه فرستاده بودند اما آگاتا در پنج سالگی خودش خواندن را یاد گرفت و بعد با استفاده از کتابخانه پدرش به معلوماتش اضافه کرد و تحصیلات آکادمیک نداشت.

بیشتر ...
همهٔ کتاب‌های چاپی


https://fa-file.ir/product/197/%D8%AF%D8%A7%D9%86%D9%84%D9%88%D8%AF-%DA%A9%D8%AA%D8%A7%D8%A8-%D9%BE%D9%86%D8%AC-%D8%A8%D8%A7%D9%85%D8%AF%D8%A7%D8%AF-%D9%BE%D8%A7%DB%8C%D8%A7%D9%86-%D9%BE%DB%8C%D8%A7%D9%85--pdf

  • المیرا شریفی

سلام، لطفاً از محصول «دانلود کتاب آنها به بغداد آمدند pdf» دیدن فرمایید.

کتاب «آنها به بغداد آمدند» They Came to Baghdad یک رمان ماجراجویانه از آگاتا کریستی، نویسنده‌ی برجسته‌ی انگلیسی است که اولین بار در 5 مارس 1951 توسط Collins Crime Club در انگلستان منتشر شد و پس از آن در همان سال از سوی Dodd, Mead and Company در ایالات‌متحده با قیمت دو و نیم دلار به چاپ رسید. آگاتا کریستی با الهام از سفر به بغداد به همراه شوهر دومش، سر ماکس مالوان، باستان‌شناس برجسته کتاب «آنها به بغداد آمدند» را به نگارش درآورده است. این داستان برخلاف بسیاری از آثار این نویسنده‌ی معروف و متبحر، در ژانر جنایی نیست و داستان آن حول اتفاقات جاسوسی می‌چرخد.

خرید کتاب گرفتاری در خلیج پولنسا

داستان کتاب «آنها به بغداد آمدند» با حضور یکی از فرماندهان نظامی بغداد در بانک شروع می‌شود. او سروان کرازبی، از افسران ارشد نظامی بغداد است که اطلاعات زیادی درباره‌ی اتفاقات سیاسی و اجتماعی کشور بغداد دارد. او مردی قد کوتاه، درشت هیکل، با صورت تقریباً سرخ و سبیل کفت نظامی است که با سیاستمداران مهم کشور خود و کشورهای دیگر در ارتباط است. او از بانک به سمت یک کاروانسرا یا حیاط بزرگ برای دیدن آقای دیکین حرکت می‌کند. آقای دیکین خبر از مراسمی مهم در بغداد می‌دهد که میزبان سران و سیاستمداران کشورهای غربی است. او به سروان کرازبی هشدار می‌دهد مراسم در بالاترین سطح امنیتی باید برگزار شود و هیچ مسئله‌ی خطرناکی در سطح شهر و هنگام مراسم پیش نیاید. این مراسم و حواشی آن و اتفاقات جاسوسی داستان کتاب «آنها به بغداد آمدند» نوشته‌ی آگاتا کریستی را شکل می‌دهد.

کتاب آنها به بغداد آمدند اثر آگاتا کریستی

آگاتا کریستی Agatha Christie داستان‌نویس معروف انگلیسی بانام اصلی آگاتا مری کلاریسا میلر Agatha Mary Clarissa Miller در 15 سپتامبر سال 1890 به دنیا آمد. او نویسنده‌ای بسیار بزرگ و تأثیرگذار در ژانر داستان‌های جنایی کارآگاهی است به‌گونه‌ای که باگذشت چندین دهه همچنان آثارش در سراسر دنیا ترجمه و منتشر می‌شوند. او تجارب خاص و گران‌بهایی در زندگی به دست آورد که تأثیر برخی از آن‌ها را می‌توان در داستان‌هایش دید. او به کشورهای مختلفی سفر و از شهرهای زیادی بازدید کرد. او در دسامبر سال 1926 به مدت ده روز ناپدید شد و توجه‌ مطبوعات و طرفدارانش را جلب کرد. او پس از سال‌ها زندگی در ۱۲ ژانویه ۱۹۷۶ در هشتاد و پنج سالگی درگذشت.

آگاتا کریستی شخصیت برجسته‌ای در ادبیات پلیسی جهان است. تاکنون آثار این نویسنده بیشترین ترجمه را به زبان‌های مختلف دنیا داشته است. او یکی از مهم‌ترین نویسندگان قرن بیستم بریتانیا است که در سراسر جهان از محبوبیت چشمگیری برخوردار است. تقریباً تمامی آثار او به فارسی ترجمه شده‌اند و در میان خوانندگان فارسی زبان معروف و شناخته شده هستند. کتاب «آنها به بغداد آمدند» از این نویسنده با ترجمه‌ی «محمد علی ایزدی» از سوی انتشارات هرمس در سال 1390 منتشر شد که نسخه‌ی الکترونیک آن در همین صفحه از فیدیبو برای خرید و دانلود موجود است. «محمد علی ایزدی» از مترجمان ایرانی فعال درزمینه‌ی ترجمه‌ی داستان‌های کارآگاهی، مدت زیادی را در ارتش فعالیت کرده است. او به‌واسطه‌ی دوره‌ی نظامی که در آمریکا گذرانده، بر زبان انگلیسی تسلط دارد.  او ترجمه‌ی آثار ادبیات پلیسی و معمایی ازجمله «وحشت در خیابان وست اِند» و «مردی با لباس قهوه‌ای» را در کارنامه‌ی کاریش دارد که نسخه‌ی الکترونیک آن‌ها هم در سایت و اپلیکیشن فیدیبو برای خرید و دانلود موجود است.    

در بخش‌هایی از خرید کتاب آنها به بغداد آمدند می‌خوانیم

بالاخره به پل فیصل رسید. از آن گذشت و باز هم ادامه داد. در اینجا نظر او علی رغم میل باطنی‌اش به اشیای گوناگونی که در مغازه‌ها وجود داشت جلب شد: کفش‌های بچگانه، لباس‌های پشمی، خمیر دندان، لوازم آرایشی، چراغ‌های برقی و فنجان و نعلبکی‌هایی از جنس چینی. نوعی حالت جذبه به او دست داد. شیفته کالاهای متنوعی شده بود که برای رفع نیازهای گوناگون و عجیب مردمی مرکب از نژادهای مختلف در آنجا به چشم می‌خورد.

او که همیشه عادت داشت راه خود را در اطراف لندن با پرس‌وجو پیدا کند برایش باورکردنی نبود که اینجا یک نفر پیدا نشود به او کمک کند. او عربی بلد نبود، و وقتی به مغازه‌دارانی برمی‌خورد که به زبان انگلیسی آشنا بودند، اجناسشان را عرضه می‌کردند، اما به‌محض اینکه می‌دیدند درباره «شاخه زیتون» سؤال می‌کند، اعتنایی نمی‌کردند.

اگر می‌توانست اقلاً از یک پلیس کمک بگیرد خوب بود. اما همین که به یک پلیس خیره می‌شد و می‌دید او دارد خیلی جدی با دست علامت می‌دهد و سوت می‌زند، می‌فهمید از این راه نیز به نتیجه نخواهد رسید.

او وارد یک مغازه کتاب فروشی شد که کتاب‌هایی به زبان انگلیسی در قفسه‌هایش به چشم می‌خورد. اما به‌محض اینکه درباره «شاخه زیتون» سؤال کرد، آنها مؤدبانه شانه‌ها را بالا انداختند و سرشان را تکان دادند. متأسفانه هیچ اطلاعی در این مورد نداشتند.

و بعد همان‌طور که در طول خیابان به راه خود ادامه می‌داد ناگهان صدای ضربه‌های پشت سر هم و بسیار بلند چکش‌کاری توجهش را جلب کرد. و با نگاه به داخل یک کوچه طویل نیمه تاریک یادش آمد خانم کاردیو ترنچ به او گفته بود «شاخه زیتون» نزدیک بازار مسگرهاست. خب، پس اقلاً بازار مسگرها پیدا شد.

ویکتوریا وارد بازار مسگرها شد و برای سه ربع ساعت به کلی «شاخه زیتون» را از یاد برد. مجذوب آنجا شده بود. کوره‌های مسگری ذوب فلزات و کارهای استادانه بسیار دیگری که انجام می‌شد به نظر این دختر جوان لندنی، که همیشه فقط چشمش لحاف‌های پنبه‌ای شد. در اینجا کالاهای اروپایی جلوه کاملاً متفاوتی داشتند و در بازارهای سرپوشیده تاریک و خنک آنجا این‌گونه اجناس چیزهایی غیرعادی به نظر می‌رسیدند که از آن طرف دریاها وارد شده‌اند. چیزهایی عجیب و کمیاب از آن جمله بسته پارچه‌های کتانی گل‌دار بود که در رنگ‌های روشن فوق‌العاده زیبا عرضه می‌شدند. گاه گاهی به دنبال فریاد مواظب باشید، مواظب باشید یک نفر، الاغ یا قاطری با باریا مردی که بار سنگینی بر پشت داشت به زور از کنارش رد می‌شدند.


https://fa-file.ir/product/196/%D8%AF%D8%A7%D9%86%D9%84%D9%88%D8%AF-%DA%A9%D8%AA%D8%A7%D8%A8--%D8%A2%D9%86%D9%87%D8%A7-%D8%A8%D9%87-%D8%A8%D8%BA%D8%AF%D8%A7%D8%AF-%D8%A2%D9%85%D8%AF%D9%86%D8%AF--pdf

  • المیرا شریفی

سلام، لطفاً از محصول «دانلود کتاب مفهوم ها و ابزار های تفکر نقادانه pdf» دیدن فرمایید.

نقد و بررسی کتاب مفهوم‌ ها و ابزارهای تفکر نقادانه
کتاب حاضر، یعنی کتاب مفهوم‌ها و ابزارهای تفکر نقادانه (Critical Thinking: Tools for Taking Charge of Your Professional and Personal Life) کتابی در حوزه‌ی فلسفه می‌باشد که یکی از کتاب‌های مجموعه‌ی راهنمای اندیشه‌ورزان است. این مجموعه که توسط ریچارد پل و لیندا الدر نوشته شده است، مجموعه‌ای برای اندیشیدن به سبک درست و نو فلسفی است. در واقع این کتاب را به‌نوعی می‌توان جزو کتاب‌های فلسفه کاربردی دانست.

کتاب مفهوم‌ها و ابزارهای تفکر نقادانه، کتابی کوچک است و همان‌طور که از نامش پیداست به اندیشیدن می‌پردازد و سعی می‌کند کیفیت ما را ارتقا ببخشد. ناگفته پیداست که ارتقای کیفیت اندیشیدن بر اندیشه‌های ما در همه زمینه‌ها تأثیر می‌گذارد. ازآنجاکه قرار است هرکدام از کتاب‌ها در این مجموعه به‌صورت مستقل قابل‌استفاده باشند بیشتر مطلب‌های این کتاب در کتاب‌های دیگر موجود به تکرار درآمده؛ بااین‌حال بهتر از خواندن مفهوم‌ها و ابزارهای تفکر نقادانه در اولویت قرار گیرد.

این مجموعه فلسفی به‌خصوص کتاب مفهوم‌ها و ابزارهای تفکر نقادانه در سایت آمازون توانسته طرفداران خود را راضی نگه دارد و نمره بسیاری خوبی از خوانندگان درافت کرده است.

  • المیرا شریفی

عرفی کتاب بانگ نوحه

کتاب بانگ نوحه اثر محمد دین پرور، مجموعه‌ای از اشعار و مداحی‌ها در وصف پیامبر و ائمه بزرگوار است.

مداحی یا روضه‌خوانی یا با عنوان افتخاری مَدّاحِ اهلِ بیتِ عصمت و طهارت یکی از هنرهای نمایشی ملی و مذهبی ایرانیان است که همچون شبیه‌خوانی، پرده‌خوانی، نقالی، پیشینه‌ای صفوی دارد. این مراسم غالبا در ایام محرم، صفر، نیمه شعبان، فاطمیه و زادروز و وفات امامان شیعه برگزار می‌شود.

مداحی در گذر زمان، با محتوای سیاسی همراه شده و در برخی موارد، مداحان، روضه‌هایشان را مضامین سیاسی روز درآمیخته و اجرا می‌نمایند. هم‌ اکنون، مداحی به عنوان یک پیشه حرفه‌ای در شیعیان ایران، عراق، پاکستان و سایر کشورهای شیعه‌نشین دنبال می‌شود.

مداحی ریشه‌ای تاریخی در سیره پیامبر و اهل بیت دارد. در زمان پیامبر، اشعار زیادی هم در مدح و ثنای خداوند و هم در مدح پیامبر و هم در رابطه با وقایع تاریخی مثل غدیر خم سروده شده که بسیاری از این اشعار در دیوان‌های مختلف شعری از جمله دیوان صاحب بن عباد موجود است و در کتاب «الغدیر» نیز علامه امینی بسیاری از این اشعار را آورده است.

امامان شیعه، شاعران را به سرودن شعر درباره خداوند و پیامبر و اهل بیت تشویق می‌کردند و همین امر نشان‌ دهنده جایگاه قابل توجه مداحی در اسلام است. از آن‌جا که مداحان در ایام محرم بخش‌هایی از کتاب روضه الشهدا فی مقاتل اهل‌ بیت را می‌خوانند به آن‌ها روضه‌خوان نیز گفته می‌شود.

در بخشی از کتاب بانگ نوحه می‌خوانیم:

خورشید بنی‌هاشم، بنشسته میان خون
رخساره‌ی پرنورش گردیده ز خون گلگون
ساقی دسته گل‌های مدینه
منتظر مانده در حرم سکینه
آوای انا العطشان آید ز حرم بر گوش
از سوز عطش گشته، بلبل به چمن خاموش
ساقی دسته‌ گل‌های مدینه
منتظر مانده در حرم سکینه
سقا و لب تشنه، کی دیده لب دریا
کی دیده به خاک و خون صدپاره تن سقا
ساقی دسته‌ گل‌های مدینه
منتظر مانده در حرم سکینه
از قد حسین پیداست این غصه‌ی پنهانی
لب‌تشنه به پیش آب سقا شده قربانی
ساقی دسته گل‌های مدینه
منتظر مانده در حرم سکینه

فهرست مطالب کتاب

نوحه‌های حضرت رسول (ص)
نوحه حضرت حمزه
نوحه‌های حضرت زهرا (س)
در ماتم حضرت زهرا به سبک ایران
نوحه‌های حضرت علی (ع)
نوحه‌های امام حسن مجتبی (ع)
مهمان کوفه
بی‌پناه
نوحه‌های حضرت مسلم
چاووش غم
هلال عزا
کعبه اهل دل
نوحه‌های ورودیه محرم
شمع انجمن
زمزمه‌ی عشق
آب زلال
شب شهادت
نوحه امام حسین (ع)
در حسرت کربلا
نوحه سالار شهیدان
قتلگاه عشق
نوحه شهدای عاشورا
نوحه امام حسین (ع)
وداع
نوحه زینب (س)
نوحه‌های حضرت ابوالفضل (ع)
نوحه‌های حضرت علی‌اکبر (ع)
نوحه حضرت رسول (ص)
خورشید بنی‌هاشم
نوحه حضرت ابوالفضل (ع)
آرزو
صف‌شکن
میر علمدار
علمدار سپاه
مظهر ایثار
ماه ام‌البنین
نوحه‌های حضرت ابوالفضل (ع)
چشم خدا بین
دست علمدار
دریای وفا
دریای غیرت
شکوه انتظار
غرق در خون
نوحه‌های حضرت ابوالفضل (ع)
نوحه تاسوعا
نوحه حضرت علی‌اکبر (ع)
جلوه سرمد
کفن گل
مهر تابان
قامت قیامت
شبیه مصطفی
اول قتیل
نوحه‌های حضرت علی‌اکبر (ع)
مولودیه حضرت علی‌اکبر (ع)
گهواره پرخون
در خون طپیده
غنچه‌ی نشکفته
روی گلگون
خنده‌ی سرخ
نوحه‌های حضرت علی‌اصغر (ع)
شهد شهادت
وصیت
دیدار
جان قابل
نوحه‌های حضرت قاسم (ع)
پیر عشق
نوحه حر
نوحه حرّ بن یزید یاحی
نوحه مسلم ابن عوسجه
نوحه زهیر
نوحه حبیب ابن مظاهر
نوحه حضرت زینب (س)
نوحه شب عاشورا
نوحه روز عاشورا وداع
وداع با حرم به سبک ایران
پیام‌رسان
نوحه‌های وداع
شام غریبان
آتش
نوحه‌های شام غریبان
بانگ رحیل
شرح غم
ماه زینب
همسفر
نوحه حضرت زینب (س)
نگاه حسرت
سراغ پدر
نوحه حضرت رقیه به سبک ایران
نوحه‌های روز یازدهم
آغاز راه
اربعین
نوحه‌های اربعین
نوحه امام حسین (ع)
نوحه بازگشت زینب به کربلا
گل‌های پرپر
نوحه اربعین
اشک غربت
قبر مظلوم
قصه اسارت
نوحه‌های حضرت سجاد (ع)
نوحه‌های امام باقر (ع)
نوحه‌های امام صادق (ع)
نوحه‌های موسی ابن جعفر (ع)
نوحه‌های امام رضا (ع)
نوحه‌های جواد الائمه (ع)
نوحه‌های حضرت هادی (ع)
نوحه‌های امام عسگری (ع)
خطاب به مهدی (عج)
نجوای انتظار به سبک ایران

 
  • المیرا شریفی