لینک شورتر^

دانلود سریع از لینک شورتر

لینک شورتر^

دانلود سریع از لینک شورتر

کسب درآمد اینترنتی با کوتاه کننده لینک ایوانی
www.e1i.ir 1EO NEWS

کلمات کلیدی

کتاب خدمتکار فریدا مک فادن دیجی کالا

کتاب خدمتکار خانه

کتاب خدمتکار آقای کارنگی

کاترین استاکت

پی دی اف کتاب خدمتکار فریدا مک فادن

رمان ترسناک خدمتکار پارت 1

دانلود کتاب خدمتکار فریدا مک فادن

خلاصه کتاب خدمتکار

کتاب راهنمای تفکر نقادانه

کتاب تفکر نقادانه ریچارد پل

کتاب تفکر نقادانه pdf

کتاب تفکر نقاد لیسانس به پزشکی

کتاب تفکر نقاد دکتر سلطانی

دانلود کتاب تفکر نقادانه

دانلود رایگان کتاب تفکر انتقادی ریچارد پل

خلاصه کتاب تفکر انتقادی

دانلود رایگان کتاب الگوهای شمعی ژاپنی

کتاب رازهایی از ترید کردن غیر احساسی

روانشناسی معامله گری کتاب رازهایی از غیر احساسی

رازهای ترید غیر احساسی لری لوین امیر میکائیل زاده

دانلود کتاب آموزش ترید ارز دیجیتال

ترجمه کتاب ترید غیر احساسی

پاورپوینت تجزیه و تحلیل و بهبود سیستم

پاورپوینت آموزش دارت انداختن

دانلود پاورپوینت پیش بینی عددی وضع هوا

دانلود رایگان پاورپوینت کوره کوپل

پاورپوینت کارگاه آموزشی سنگ شناسی

دانلود پاورپوینت ولایت محوری

چطوری با آب معتادان رو ترک بدیم؟

دانلود کتاب

آخرین نظرات
پیوندها

۱۱ مطلب در آبان ۱۴۰۲ ثبت شده است

ط یک نفر یا یک گروه باقی خواهد ماند و برنده خواهد شد. اگر دوست دارید تا مهارت‌های خود در زمینه داشتن یک استراتژی مناسب برای زنده ماندن در میدان جنگ را محک بزنید، فری فایر بهترین جا برای شماست!

ویدئو معرفی بازی

تنها بازمانده در مودهای جذاب فری فایر

  • المیرا شریفی

Clash of Clans مود شده

ار کرد. یکی از این بازی‌ها، کلش آف کلنز است که نقش مهمی در شکل‌گیری بازی‌های استراتژی آنلاین موبایلی داشت. این روزها تعداد زیادی از بازی‌های این سبک وجود دارند که می‌توانید بر اساس سلیقه خود از بین آن‌ها انتخاب کنید،‌ هنوز هم کلش آف کلنز محصول استودیوی فنلاندی سوپرسل با این که به نوعی یک پیشکسوت به حساب می‌آید، می‌تواند به شما نشان دهد که دود از کنده بلند می‌شود و دلیلی باشد برای این که روزانه ساعاتی از وقت خود را به تجربه این بازی روی گوشی اختصاص دهید. دانلود کلش آف کلنز - Clash of Clans مود شده 

ویدئو معرفی بازی

پادشاه هفت اقلیم کلش آف کلنز
در بازی کلش آف کلنز شما باید یک دهکده بسیار قدرتمند بسازید که بتواند در برابر حمله سایر بازیکن‌ها به خوبی مقاومت کند. شما باید به مرور بخش‌های مختلف دهکده خود را ارتقا دهید تا هم قابلیت‌های جدیدی در دسترس شما قرار بگیرد هم تسخیر بخش‌های مختلف دهکده برای دشمن سخت شود. وقتی که در بازی نیستید، دیگران ممکن است به دهکده شما حمله کنند و این آرایش دفاعی شماست که می‌تواند تعیین کند تا چه میزان صدمه به دهکده رسیده و منابع غارت می‌شود. دانلود کلش آف کلنز - Clash of Clans مود شده 

با این حال، همه‌چیز در ساخت یک دهکده قدرتمند و دفاع در برابر بقیه خلاصه نمی‌شود و بخش مهمی از کلش آف کلنز در مورد حمله به سایر دهکده‌هاست. این دهکده‌ها که هر کدام مربوط به بازیکن آنلاین دیگری است، یک منبع خوب برای کسب منابع و پیشرفت در بازی به شمار می‌روند. با این حال، همان‌طور که دفاع در برابر حملات بازیکنان دیگر کار چندان ساده‌ای نیست، برای حمله هم باید با چالش‌ها و پیچیدگی‌های فراوانی دست و پنجه نرم کنید.

حمله کردن به دهکده بازیکنان دیگر در کلش آف کلنز کار ساده‌ای نیست و باید برای تجربه یک هجوم خوب، استراتژی‌های مختلفی را در نظر بگیرید. از تمرین درست نیروهایتان گرفته تا استفاده درست از آن‌ها در زمان و مکان صحیح، همگی از جمله نکات مهمی است که باید برای موفقیت در هنگام هجوم به دهکده دیگر بازیکن‌ها در کلش آف کلنز در نظر داشته باشید.

البته یک بخش تک‌نفره نیز در کلش آف کلنز طراحی شده که بیشتر برای آشنا کردن بازیکن‌ها با مکانیک‌ها و بخش‌های مختلف گیم‌پلی است و البته با طی کردن مراحل آن، می‌توان منابعی را نیز به دست آورد. تمرکز اصلی کلش آف کلنز روی نبردهای آنلاین است و بخش تک‌نفره این بازی خیلی ویژگی‌های زیادی را در خود جای نداده اما به هر حال می‌تواند نقش یک بخش تمرینی خوب را ایفا کند.

پیروزی کلش در گروی کار گروهی
یکی از جذاب‌ترین ویژگی‌هایی که کلش آف کلنز با خود به همراه آورد، بخش کلن (Clan) آن است. کلن‌ها، در واقع به مانند یک اجتماع متشکل از تعدادی بازیکن‌اند که بحث ارتباط میان این بازیکنان را به سطح جدیدی وارد می‌کنند. بازیکنان از طریق کلن‌ها هم می‌توانند به صورت اهدای نیرو به یکدیگر، کمک حال هم باشند و هم با ارائه توصیه و پیشنهاد و به نوعی، ارتباط درون تیمی. قابلیت کلن در کلش آف کلنز یکی از پیشگامان بحث ارتباط درون بازی در بازی‌های موبایلی بود و تاثیر بسیاری روی بازی‌های بعد از خود گذاشت.

اگر چه ارتباط میان بازیکنان در یک کلن جزو مهم‌ترین ارکان بازی به شمار می‌رود، اما کلن‌‌ها باعث ایجاد یکی از هیجان‌انگیزترین و رقابتی‌ترین بخش‌های کلش آف کلنز یعنی جنگ‌های بین کلنی یا Clan Wars شده‌اند! در این بخش بازیکنان دو کلن باید با یکدیگر رقابت کنند تا در نهایت یک کلن به عنوان پیروز رقابت شناخته شود. این جنگ‌ها بسیار جذاب هستند و از آن جایی که کار تیمی در آن‌ها شهود زیادی پیدا می‌کند، کار تک تک اعضا بسیار سخت است و هر اشتباه می‌تواند نه فقط به ضرر یک بازیکن بلکه به ضرر یک تیم تمام شود.

گرافیک و گیم‌پلی بازی کلش آف کلنز
کلش آف کلنز یک بازی نسبتا مسن است و در سال ۲۰۱۳ در دسترس کاربران اندرویدی قرار گرفت. با این حال، این بازی از لحاظ گرافیکی عملکرد مثبتی دارد چرا که از همان ابتدا بحث هنری بازی در راس امور قرار گرفته بود و طراحی‌های کارتونی اما پر جزئیات و جالب دنیای بازی و شخصیت‌ها، باعث شده بود تا با یک بازی خوش رنگ و لعاب و رنگارنگ طرف باشیم که تجربه‌اش می‌تواند هر بازیکنی را به وجد بیاورد. همچنین خوشبختانه با یک بازی سنگین طرف نیستیم و غالب گوشی‌های اندرویدی موجود در کشور می‌توانند به راحتی از پس اجرای کلش آف کلنز بربیایند.

در این بازی امکان ساختن یک دهکده دوم



start20.ir

  • المیرا شریفی

Counter Strike) یکی از محبوب‌ترین بازی‌های کامپیوتری در سبک شوتر اول شخص است. در روزگاری که خبری از رکوردشکنی‌های پی در پی کالاف دیوتی نبود، بازی کانتر توانست خیل عظیمی از کاربران را با خود همراه کند و حتی هنوز هم افراد زیادی آن را تجربه می‌کنند. اگر به دنبال داشتن تجربه‌ای شبیه به کانتر استرایک روی گوشی اندرویدی خود هستید، بازی Special Forces Group 2 یا به فارسی نیروهای ویژه ۲ یک بازی عالی برای شماست که به صورت آفلاین هم می‌توانید آن را بازی کنید.

ویدئو معرفی بازی

نیروهای ویژه کانتر علیه تروریست‌ها
اگر کانتر استرایک را تجربه کرده باشید دانلود  کانتر ۲ - Special Forces Group 2 مود شده ، احتمالا به یاد دارید که محور اصلی اتفاقات بازی نبرد یک گروه از نیروهای ویژه با تروریست‌ها بود. در نیروهای ویژه ۲ نیز همین موضوع به عنوان مضمون اصلی انتخاب شده و شاهد نبرد همیشگی این دو گروه هستیم. شما می‌توانید هم به صورت آنلاین و هم به صورت آفلاین به تجربه بازی نیروهای ویژه ۲ یا همان کانتر ۲ بپردازید. همین مسئله یکی از بزرگ‌ترین نقاط قوت نیروهای ویژه ۲ است و آزادی عمل قابل توجهی را به مخاطب در جهت انتخاب شیوه مورد نظر خود برای بازی می‌دهد. اگر به اینترنت دسترسی دارید می‌توانید از نبردهای چندنفره و آنلاین که بسیار مهیج هم هستند لذت ببرید و اگر هم اتصال پایداری به اینترنت ندارید، می‌توانید به سراغ تجربه بازی به صورت آفلاین بروید که آن هم جذابیت‌های خاص خود را دارد.

گیم پلی بازی کانتر موبایل ۲
از لحاظ گیم‌پلی، با یک بازی روان و جذاب طرف هستیم که می‌تواند هر کسی را با هر سطحی به خود جذب کند. در واقع، راز درگیرکننده بودن کانتر ۲ در این است که برای تجربه آن لازم نیست یک فرد کارکشته در زمینه شوترهای اول شخص موبایلی باشید و به راحتی می‌توانید با هر مقدار تجربه‌ای که دارید، آن را بازی کنید و لذت ببرید. در هر تیم تا ۸ بازیکن می‌توانند حضور داشته باشند. بازی در کنار دوستان‌تان این مزیت را به همراه دارد که می‌توانید با آن‌ها به صورت زنده در ارتباط باشید و این ارتباط گروهی می‌تواند به کلید رسیدن به پیروزی تبدیل شود. در این بازی شاهد وجود مودهای مختلفی هستیم؛ از مود محبوب و معروف Team Deathmatch و Capture the Flag گرفته تا دانلود  کانتر ۲ - Special Forces Group 2 مود شده مودهای خلاقانه‌تری مثل مود زامبی که در آن امکان تبدیل شدن به زامبی وجود دارد.

نقشه‌هایی با الهام از بازی کانتر استرایک معروف
از لحاظ تنوع نیز بازی Special Forces Group 2 خارق‌العاده عمل کرده به نحوی که بعید است زود برای‌تان تبدیل به تجربه‌ای تکراری شود. در بازی بیش از ۳۰ نقشه مختلف وجود دارد که خیلی از آن‌ها با الهام از نقشه‌های کانتر استرایک به خصوص کانتر استرایک ۱.۶ طراحی شده‌اند. از لحاظ اسلحه نیز بازی چند ده اسلحه مختلف از جمله شات‌گان‌ها، مسلسل‌ها و کلت‌ها را در اختیار شما گیمرها قرار می‌دهد تا از جنگ‌افزارهای مدنظر خود برای پیروز شدن در بازی استفاده نمایید. همچنین، اسکین یا پوسته نیز به تعداد زیاد در بازی وجود دارد. وجود بیش از ۱۳۰ اسکین مختلف در این عنوان دست شما را به صورت کامل برای شخصی‌سازی اسلحه‌ها باز می‌گذارد.

کانتر ۲ رو کدام موبایل‌ها اجرا می‌شود؟
از نظر گرافیکی، کانتر ۲ برای گوشی‌های اندرویدی عملکرد مثبتی دارد. با یک بازی بسیار قوی از نظر گرافیکی طرف نیستیم، اما، یادتان باشد که خود کانتر استرایک هم گرافیک چندان خوبی ندارد و اساسا یک بازی قدیمی است! چیزی که می‌تواند به ماندگار شدن یک شوتر اول شخص کمک کند، گیم‌پلی جذاب است که کانتر ۲ اندروید این مهم را به خوبی در خود جای داده است. این بازی علی‌رغم داشتن دیتا و ی



start20.ir

https://start20.ir/post/%D8%AF%D8%A7%D9%86%D9%84%D9%88%D8%AF-%DA%A9%D8%A7%D9%86%D8%AA%D8%B1-2-Special-Forces-Group-2-%D9%85%D9%88%D8%AF-%D8%B4%D8%AF%D9%87

  • المیرا شریفی

ه موتور سواری باشید به خوبی می دانید که پلتفرم اندروید به یک بهشت گمشده برای بازیکنان و علاقمندان به تفریحات مختلف تبدیل شده است. این روزها همه ما عشق سرعت در سرمان داریم اما از خانه بیرون هم نمی رویم. در گذشته عناوینی مانند Traffic Rider را تجربه کردیم اما نقص هایی داشت برای همین امروز به سراغ عنوان دیگری می رویم.

  • المیرا شریفی

کنید.

ویدئو معرفی بازی

فیفا به همان جذابیت فوتبال واقعی
اولین نکته‌ای که در فیفا موبایل توجه شما را به خود جلب می‌کند گرافیک خوب آن است. بازی eFootball و فیفا موبایل جزو بازی‌های باکیفیت روی گوشی‌های اندرویدی به شمار می‌رود که همین مسئله آن‌ را به شدت جذاب کرده است. طراحی استادیوم‌ها جالب است و انیمیشن‌های بازیکنان هم با ظرافت و دقت خوبی تولید شده که همین مسئله باعث شده تا تجربه این بازی به اندازه فوتبال دیدن مهیج باشد.

نکته مهم بعدی حضور بازیکنان واقعی در این بازیست. بیش از ۱۵ هزار بازیکن که به صورت حرفه‌ای فوتبال را بازی می‌کنند، در فیفا موبایل هم حضور دارند. این مسئله باعث شده تا حضور چهره‌های مطرحی مثل کیلیان امباپه، لیونل مسی، نیمار، کریستیانو رونالدو، کوین دی‌بروین و ارلینگ هالند در بازی آن را بیش از پیش به فوتبال واقعی نزدیک کند. شباهت ظاهری بسیاری از این بازیکن‌ها به چهره‌شان در دنیای واقعی دیگر مسئله‌ای است که باعث شده تا فیفا موبایل یک بازی طبیعی و جذاب باشد.

تیم رویایی‌ات را تشکیل بده
اساس بازی فیفا موبایل بر مبنای بخش آلتیمیت تیم (Ultimate Team) در نسخه کنسولی فیفا، طراحی شده است. در واقع، شما با یک تیم بسیار ضعیف کار خود را آغاز می‌کنید و باید به مرور تیم خود را تقویت نمایید. بخش‌های مختلفی برای بازی کردن وجود دارد. مثلا، در یک حالت شما و یک رقیب آنلاین به صورت همزمان تعدادی فرصت گلزنی دارید و هر کس که در نهایت گل بیشتری زد، پیروز خواهد بود. برای تجربه فیفا موبایل لازم است که به اینترنت متصل باشید چرا که اساس کار بازی بر مبنای بخش‌های آنلاین آن است.

امکان بازی به صورت کامل هم با تیمی که ساخته‌اید وجود دارد. در واقع، ۱۱ بازیکن تیم شما در مقابل ۱۱ بازیکن تیم مقابل قرار می‌گیرد و ۹۰ دقیقه فرصت دارید تا بازی را ببرید، درست مانند نسخه کنسولی فیفا یا بازی‌های واقعی فوتبال. با انجام این دست از مسابقات، شما می‌توانید پول و پک‌های مختلف به دست بیاورید که از پک‌های مختلف، آیتم‌ها و بازیکنان جدید به دست می‌آید.

بازار بازیکنان فعلی و قدیمی فیفا موبایل
فیفا موبایل دارای یک بازار نقل و انتقالات یا همان بازار خرید و فروش بازیکن هم هست و از طریق آن شما می‌توانید بازیکنانی که دیگر نیازی به آن‌ها ندارید را به فروش برسانید و سپس با توجه به بودجه خود، برای خرید بازیکنان جدید اقدام کنید. این قضیه باعث می‌شود تا به راحتی بتوانید با انواع و اقسام بازیکنان بازی کنید و نیازی نیست که همواره یک تیم یکسان داشته باشید.

فیفا موبایل علاوه‌بر بازیکنان جدید، دارای بازیکنان قدیمی نیز هست و بازیکنانی نظیر رونالدو نازاریو، زیدان، دیوید بکام، رونالدینیو و حتی پله را می‌توانید برای تیم خود بخرید. البته این بازیکنان بسیار گران هستند. هر از گاهی هم چالش‌های مختلفی درون بازی قرار می‌گیرد که با انجام آن‌ها می‌توانید پک‌های ارزشمند یا بازیکنان را به تیم خود بیاورید. چالش‌ها مدام به روز می‌شوند و به همین خاطر همیشه چیزهای جدیدی در فیفا موبایل برای تجربه وجود دارد. از سمت دیگر، بازیکنان نیز کارت‌های مختلف با قدرت بالاتر در طول فصل دریافت می‌کنند و همیشه شما این حس که باید تیم‌تان را از چیزی که هست قوی‌تر کنید را در خود خواهید داشت.

کریر مود بازی فیفا موبایل
یکی از بخش‌های جدیدتر فیفا موبایل، بخش مربی آن‌ است. در این بخش، خبری از بازی کردن با تیم‌تان نیست و به جای آن، شما صرفا هدایت تیم را برعهده دارید، درست مثل یک مربی واقعی. بنابراین، هوش مصنوعی بازی است که بازیکنان را هدایت می‌کند و شما عمده تمرکزتان روی تاکتیک‌ها و بازیکنانی است که دوست دارید برای تیم به میدان بروند. با توجه به محبوبیت بخش Career Mode در نسخه کنسولی فیفا، بخش مربی‌گری در فیفا آنلاین نیز جالب است و قطعا طرفداران خاص خود را دارد.

با فیفا آنلاین، همیشه در جریان فوتبال قرار خواهید داشت و محتویات تازه‌ای که این بازی دریافت می‌کند، آن را تبدیل به یک بازی هیجان‌انگیز برای طرفداران فوتبال کرده است.

جام جهانی با FIFA Mobile
جام جهانی ۲۰۲۲، بزرگترین تورنمونت فوتبال جهان، امسال در کشور قطر برگزار می‌شود و ۳۲ تیم از جمله برزیل، آرژانتین، انگلیس و فرانسه (قهرمان دوره قبلی) در آن حضور خواهند داشت. تیم ملی فوتبال ایران نیز در بین ۳۲ تیم قرار دارد و

http://start20.ir/post/%D8%AF%D8%A7%D9%86%D9%84%D9%88%D8%AF-%D8%A8%D8%A7%D8%B2%DB%8C-%D9%81%DB%8C%D9%81%D8%A7-%D9%85%D9%88%D8%A8%D8%A7%DB%8C%D9%84-FIFA-Mobile-%D9%85%D9%88%D8%AF-%D8%B4%D8%AF%D9%87



start20.ir

  • المیرا شریفی

cer 2019 در کنار دو بازی PES و FIFA محبوب ترین بازی فوتبالی اندرویدی در جهان است. این بازی که برای نخستین بار در سال 2011 معرفی شد به دلیل گیم پلی جذاب به سرعت در رده‌ی بهترین بازی های فوتبالی قرار گرفت. رقابت با غول های سنتی این عرصه یعنی PES و FIFA کار سختی است، اما این بازی توانسته با ویژگی های منحصر به فرد در کنار این دو قرار بگیرد. درادامه با معرفی و نصب این بازی جذاب با مایکت همراه باشید.
ویدئو معرفی بازی دانلود دریم لیگ مود شده 

‏شما در Dream League Soccer 2019 تقریبا تمام ویژگی های بازی فوتبال روی کامپیوتر یا کنسول را در اختیار دارید. می توانید تیم مورد علاقه خود را از بین لیگ های معتبر دنیا انتخاب کنید، استادیوم مورد نظر را انتخاب کنید و به صورت انفرادی یا گروهی از بازی لذت ببرید. این بازی همچنین به شما این امکان را می دهد که در بازار نقل و انتقالات مثل مدیر یک تیم عمل کنید و بازیکنان مورد نیاز را برای تیم خود خریداری کنید. در بخش My Club این بازی شما می توانید مدیریت باشگاه خود را انجام دهید.

در این بخش جزئیات بسیاری را خواهید دید که احتمالا شما را شگفت زده می کند. در بخش نقل و انتقالات شما بر اساس نیاز های تیم خود یک گزارش استعدادیابی Scout Result دریافت خواهید کرد که بازیکنان مورد نظر را با قیمت های مختلف به شما پیشنهاد می دهد. تمام جزییات شبیه به بازار نقل و انتقالات دنیای واقعی فوتبال است، حتی مراسم معارفه پس از خرید بازیکن نیز در این بازی طراحی شده است.
شما همچنین می توانید در قالب Dream League Online با سایر کاربران به رقابت بپردازید، در صورت کسب پیروزی در رقابت آنلاین به شما سکه هایی داده می شود که می توانید از آن ها در خرید بازیکن یا ارتقا استادیوم استفاده کنید. همچنین یکی از قوی ترین بخش های این بازی بدون شک کنترلر های راحت آن است که تجربه بازی فوتبال روی گوشی را برای شما بسیار لذت بخش می کند.
‏این بازی به صورت آفلاین هم قابل استفاده است. البته اگر این بازی را آفلاین بازی کنید از برخی ویژگی های آن مثل رقابت آنلاین محروم می شوید اما در مواقعی که دسترسی به اینترنت ندارید، می توانید در حالت آفلاین از این بازی لذت ببرید.
‏ ویژگی های این بازی
- امکان بازی به صورت آفلاین
- رقابت های متنوع ( 6 لیگ و 7 کاپ)
- امکان ساخت استادیوم اختصاصی
- امکان شخصی سازی لوگو و پیراهن تیم
- لیدربورد جهانی برای رده بندی کاربران
- مدیریت تیم مورد علاقه
- قابلیت رقابت آنلاین
- دریافت سکه بعد از هر پیروزی
- تقویت بازیکنان با استفاده از سکه ها
- امکان خرید و فروش بازیکن
- گرافیک عالی و گیم پلی بسیار جذاب

آیا Dream League Soc



start20.ir

http://start20.ir/post/%D8%AF%D8%A7%D9%86%D9%84%D9%88%D8%AF-%D8%AF%D8%B1%DB%8C%D9%85-%D9%84%DB%8C%DA%AF-%D9%85%D9%88%D8%AF-%D8%B4%D8%AF%D9%87

  • المیرا شریفی

ها دانلود Stickman Party 2 3 4 MiniGames مود شده
جای خالی گیم های چند نفره خانوادگی همیشه حس میشود. عناوین کمی مانند ادا بازی هستند که برای جمع های خانوادگی ایرانی طراحی شده اند و طرفداران زیادی دارند اما اگر به دنبال نسخه های کلاسیک آدم های کوچک هستیم این عنوان قطعا انتخاب مناسبی برای طرفداران مسابقات گروهی است.
آدمک های رنگارنگ این بار وارد یک دنیای جدید شده اند و با یک مجموعه سرگرمی جذاب مهمان ما هستند. اگر از طرفداران Stick Fight باشید این عنوان مشابه هم برای شما جذاب است و لذت بخش است، در واقع از یک مجموعه بازی تشکیل شده و مختص مهمانی هاست.
شما میتوانید از میان ده ها مینی گیم جذاب یکی را انتخاب کنید و با خانواده و دوستان یک اتاق سرگرمی را تشکیل دهید و ساعات خوشی را سپری کنید، تمام مسابقات، به شکل گروهی هستند و از تیم های یک تا چهار نفره تشکیل می شوند، اگر هم جمع شما خیلی بزرگ و شلوغ نیست میتوانید از ربات ها استفاده کنید. دانلود Stickman Party 2 3 4 MiniGames مود شده
تمام سرگرمی های عنوان گیمپلی ساده ای دارند و در چند ثانیه می توانید آنها را یاد بگیرید، این بازی ها بر اساس قوانین ساده ساخته شده اند و معمولا توسط یک دکمه یا یک جویستیک قابل کنترل هستند.
بیشتر مجموعه ها از نمای بالا به شما نمایش داده میشوند و همین مساله باعث میشود که کنترل و نظارت بیشتری روی مسابقات داشته باشید. مود کلاسیک بازی تلفیقی از منچ و چند حرکت جدید است، این بار شما باید کاپ (جام) جمع کنید و هر کسی که بیشترین تعداد جوایز را بدست بیاورد برنده مسابقه خواهد بود.
گرافیک و صداگذاری
هرکدام از مینی گیم هایی که در این مسابقه چند نفره پارتی آدمک ها قرار دارند گرافیک خاصی دارند. بعضی از قسمت ها دارای گرافیک دو بعدی و بعضی از آنها به شکل سه بعدی طراحی شده اند، به طور کلی این گیم از نظر طراحی زیبا وچشم نواز است، صداگذاری بازی خیلی چنگی به دل نمیزند و باتوجه به اینکه بازی را باید به شکل گروهی تجربه کنید، خیلی جای خالی صداگذاری را احساس نمی کنید.
جنبه های مثبت
این عنوان جذاب و فوق العاده به گونه ای طراحی شده که برای همه سنین مناسب است، پیر یا جوان میتوانند آن را تجربه کنند و به واسطه گیمپلی جذاب و سرگرم کننده اش، لحظات شاد و مفرحی را برای شما تشکیل خواهد داد.
جنبه های منفی
تعدادی از مسابقات آموزش مناسبی ندارند و کاربر را گیج میکنند. جای خالی یک گیم استراتژیک هم در این عنوان حس میشود اما اگر از همین سری بخواهیم یک بازی استراتژی را تجربه کنیم، عنوان Stick War: Legacy گزینه خوبی به شمار می رود.
ویژگی های پکیج بازی آدمک ها:
امکان بازی 1 تا 4 نفره
بازی آفلاین
وجود ربات ها
نقشه های مختلف برای هر حالت
25 بازی کوچک
سیستم امتیاز دهی فوق العاده
وجود مسابقات نوستالژی و آشنا
حجم پایین
روی گوشی های ضعیف اجرا میشود؟
با توجه به گرافیک و حجم کم، به راحتی می توانید این گیم چند نفره را روی هر موبایلی نصب کنید.

برای چه کسانی مناسب است؟
اگر علاقمند هستید که در کنار خانواده یک تورنومنت دورهمی را تجربه کنید، Stickman party مناسب ترین گزینه است.

بازی از چه تعداد مینی گیم پشتیبانی میکند؟
25 عنوان شامل 25 مسابقه ساده میشود و سازندگان به طور مستمر از طریق آپدیت ها، حالت هایی را به این مجموعه فوق العاده اضافه میکنند.

چطور پارتی آدمک ها را شخصی سازی کنیم؟



http://start20.ir/post/%D8%AF%D8%A7%D9%86%D9%84%D9%88%D8%AF-Stickman-Party-2-3-4-MiniGames-%D9%85%D9%88%D8%AF-%D8%B4%D8%AF%D9%87

  • المیرا شریفی

Stick War: Legacy

Stick War: Legacy

استیک وار

  • المیرا شریفی


بالش طبی دورگردنی Rokea

مخصوص باز کردن تنش و جمع شدگی و گرفتگی مهره های گردن

مناسب برای افراد مختلف با سایز گردن متفاوت

مجهز به پمپ دستی و جمع شوندگی


قیمت : 189000 تومان

اکثر دردهای ستون فقرات ناشی از حالت بد مهره ها و گردن بوده که به مرور زمان باعث نزدیک شدن مهره ها می شود و درد و سوزش در ناحیه گردن و ستون فقرات ایجاد می کند. بالش طبی دورگردنی Rokea با تنظیم گردن در شرایط مناسب، فشار وارده به مهره های گردن را به حداقل رسانده و با بهبود جریان خون درد و سوزش در این ناحیه را از بین می برد و به مرور زمان مشکل نزدیک شدن مهره ها را رفع می کند. در زمان باد شدن بالش طبی، کشیدگی ملایمی در گردن ایجاد می شود. فرد با استفاده از پمپ قرار گرفته بر روی بالش طبی، بالشت ها را از هوا پر می کند. میزان فشار وارد شده به گردن به سطح تندرستی فرد، مقدار درد و وضعیت بیمار وابسته است. کشیدگی ایجاد شده توسط گردنبند با شل کردن عضلات سفت شده، فشار عصب و مفصل را کاهش داده و از وزنی که سر روی مهره های گردن وارد می آورد، کم می­کند. بالش طبی دورگردنی Rokea دارای سه بالش بادی است که برای بازکردن گرفتگی و جمع شدن مهره های گردن بکار می رود. اندازه بالشت ها توسط پمپ بادی تنظیم می شود. رویه این بالشت های از لایه مخملی ضد حساسیت ساخته شده است تا استفاده آن را برای کاربر تسهیل نماید. بند های چسبی تعبیه شده در نواحی جلویی به منظور تثبیت تراکشن و تکان نخوردن آن می باشد. نازل کنترل دریچه ها نیز بر روی شیلنگ پمپ باد تعبیه شده است. روکش مخملی این محصول حس راحتی به فرد می دهد و از تعرق جلوگیری می کند. در حالت باد شده ابعاد این محصول حداکثر 23 در 20 سانتی متر می شود. طراحی بالش طبی دورگردنی Rokea بسیار سبک و راحت بوده که حمل آن در زمان سفر امکان پذیر می کند.


قیمت : 189000 تومان

ویژگی های بالش طبی دورگردنی Rokea :
- بالش بادی مخصوص باز کردن تنش و جمع شدگی و گرفتگی مهره های گردن
- مناسب برای رفع اسپاسم و جمع شدن مهره های گردنی بالای ستون فقرات
(مخصوصآ مهره اطلس و عضله های اطراف آن)
- پوشش پارچه ای فلانل مخمل درجه یک ضد حساسیت
- سهولت در گردش خون و کاهش درد در ناحیه گردن
- مناسب برای افراد مختلف با سایز گردن متفاوت
- مناسب برای کاهش فشار بر روی مهره ها
- رفع آرتروز گردن و کشش دهنده ی گردن
- دارای 3 لایه با قابلیت باد شـدن
- راحتی گردن در حین استفاده
- طراحی نوین و کابـردی



start20.ir

http://start20.ir/post/%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF-%D8%A8%D8%A7%D9%84%D8%B4-%D8%B7%D8%A8%DB%8C-%D8%AF%D9%88%D8%B1%DA%AF%D8%B1%D8%AF%D9%86%DB%8C-Rokea

  • المیرا شریفی

My Talking Tom Friends

My Talking Tom Friends

تاکینگ تام - دوستان تام سخنگو

  • المیرا شریفی