لینک شورتر^

دانلود سریع از لینک شورتر

لینک شورتر^

دانلود سریع از لینک شورتر

کسب درآمد اینترنتی با کوتاه کننده لینک ایوانی
www.e1i.ir 1EO NEWS

کلمات کلیدی

کتاب خدمتکار فریدا مک فادن دیجی کالا

کتاب خدمتکار خانه

کتاب خدمتکار آقای کارنگی

کاترین استاکت

پی دی اف کتاب خدمتکار فریدا مک فادن

رمان ترسناک خدمتکار پارت 1

دانلود کتاب خدمتکار فریدا مک فادن

خلاصه کتاب خدمتکار

کتاب راهنمای تفکر نقادانه

کتاب تفکر نقادانه ریچارد پل

کتاب تفکر نقادانه pdf

کتاب تفکر نقاد لیسانس به پزشکی

کتاب تفکر نقاد دکتر سلطانی

دانلود کتاب تفکر نقادانه

دانلود رایگان کتاب تفکر انتقادی ریچارد پل

خلاصه کتاب تفکر انتقادی

دانلود رایگان کتاب الگوهای شمعی ژاپنی

کتاب رازهایی از ترید کردن غیر احساسی

روانشناسی معامله گری کتاب رازهایی از غیر احساسی

رازهای ترید غیر احساسی لری لوین امیر میکائیل زاده

دانلود کتاب آموزش ترید ارز دیجیتال

ترجمه کتاب ترید غیر احساسی

پاورپوینت تجزیه و تحلیل و بهبود سیستم

پاورپوینت آموزش دارت انداختن

دانلود پاورپوینت پیش بینی عددی وضع هوا

دانلود رایگان پاورپوینت کوره کوپل

پاورپوینت کارگاه آموزشی سنگ شناسی

دانلود پاورپوینت ولایت محوری

چطوری با آب معتادان رو ترک بدیم؟

دانلود کتاب

آخرین نظرات
پیوندها

سلام، لطفاً از محصول «دانلود کتاب یکی پس از دیگری pdf» دیدن فرمایید.

دانلود رایگان کتاب یکی پس از دیگری
کتاب یکی پس از دیگری دیجی کالا
کتاب صوتی یکی پس از دیگری
فیلم یکی پس از دیگری

یک تریلر روانشناسی نفس‌گیر که تا آخرین صفحه آن، غافل‌گیر خواهید شد! کتاب یکی پس از دیگری داستانی بی‌نهایت جذاب و پرفروش است که نویسنده‌ی مشهور فریدا مک فادن، در آن قصه سفر خون‌بار سه زوج را روایت می‌کند.

درباره کتاب یکی پس از دیگری:
آیا باور دارید که خواب یک کودک، می‌تواند به بدترین و حقیقی‌ترین شکل ممکن تعبیر شود؟

پیرنگ کتاب یکی پس از دیگری (One By One) همچون دیگر داستان‌های آمریکایی، بر محوریت قصه زوجی بنا شده است که طی مشکلات شخصی‌شان حادثه هیجان‌انگیزی به موازات آن پیش می‌رود. فریدا مک فادن (Freida McFadden) در این اثر داستان زوجی را روایت می‌کند که ارتباط عاطفی خوبی با یکدیگر ندارند و پس از یک دهه زندگی مشترک، به بن‌بست رسیده‌اند. آن‌ها برای فرار از روزمره‌ها و کلیشه‌های زندگی‌شان راهی یک سفر ماجرجویانه به قصد طبیعت‌گردی شدند تا غبار کدورت‌ها را دور بریزند و رنگی تازه به زندگی‌شان بدهند.

یک روز پیش از راهی شدن نوا و کلیر به سفری که با دوستان‌شان ترتیب داده بودند، فرزندشان به آن‌ها گفت به این سفر نروید! من خواب دیده‌ام که هیولایی شما را نابود می‌کند! آن‌ها این حرف را ناشی از تخیلات کودکانه فرزند خود می‌بینند و به این صحبت اعتنایی نمی‌کنند.

روز سفر فرا می‌رسد و شش دوست که در حقیقت سه زوج بودند به قصد اقامت در جنگلی بکر و مرموز، شهر را ترک می‌کنند. پس از اتفاقات هولناکی که طی این روزها رخ می‌دهد، در نهایت درمی‌یابند که یک قاتل در میانشان است و از این جمع تنها یک زوج به خانه برمی‌گردند!

یکی از نکات قابل تامل کتاب یکی پس از دیگری این است که اکثر مخاطبان به طور متفق‌القول می‌گویند برای خواندن آن بسیار هیجان‌زده بودند و با توجه به حجم نسبتا زیاد، کتاب را در 24 ساعت تمام کردند!

نکوداشت‌های کتاب یکی پس از دیگری:
- من این کتاب را در یک روز خواندم و فقط توانستم برای خوردن غذا آن را کنار بگذارم! تعلیق‌های بی‌نظیر این رمان به شما مجال این که حتی یک لحظه کتاب را زمین بگذارید نمی‌دهد. (نظرات کاربران گودریدز)

- من این کتاب را یک اثر سینمایی قلمداد می‌کنم که با سرنخ‌های کنجکاوانه‌اش، رگه‌های روانشناسی جذابی را در این داستان خلق کرده است. (نظرات کاربران گودریدز)

- واژۀ «بی‌نظیر» تنها چیزی است که در وصف این کتاب می‌توانم بگویم! فارغ از پیرنگ بسیار جذاب آن، شیوه نگارش این کتاب به حدی گیراست که هیچ صحبتی باقی نمی‌گذارد! (نظرات کاربران گودریدز)

خواندن کتاب یکی پس از دیگری به چه کسانی توصیه می‌شود؟
تمامی علاقمندان به داستان‌های مرموز و ماجرجویانه را به خواندن این اثر دعوت می‌کنیم. همچنین اگر از ادبیات داستانی آمریکایی لذت می‌برید، مطالعه این رمان جذاب را به شما پیشنهاد می‌دهیم.

با فریدا مک فادن بیشتر آشنا شویم:
او یکی از پرفروش‌ترین نویسندگان نیویورک تایمز به شمار می‌آید. فریدا مک فادن در حقیقت یک پزشک متخصص در زمینه آسیب‌های مغزی است که استعداش در زمینه نویسندگی سبب شده تا در حوزه داستان‌نویسی نیز وارد شود. این نویسنده آمریکایی در رمان‌هایش عمدتا سبک تعلیق‌های پرپیچ و خم را لحاظ می‌کند.

در بخشی از کتاب یکی پس از دیگری می‌خوانیم:
سه کیلومتر... از خانه تا مدرسۀ بچه‌ها سه کیلومتر است. پیاده برویم، حدود یک ساعت زمان می‌برد، اما راه رفتن وسط جنگل، طولانی‌تر هم می‌شود؛ بنابراین تا دو ساعت دیگر به هتل می‌رسیم. بعد کفش درمی‌آورم و توی وان، حمام آبگرم می‌گیرم تا خستگی‌ام دربرود. طاقت ندارم تا به هتل برسم.

خرید اینترنتی کتاب گل سرخ و دانلود pdf

وسایل را توی ماشین گذاشتیم. همین‌که خودمان را توی جنگل بکشیم، خیلی است. من کیفم را آوردم و نوآ هم بطری آبش را به من داد تا توی کیف بگذارم. مدام به تلفنم نگاه می‌کردم تا شاید یک جایی آنتن بیاید. باید هرچه زودتر به پنی پیام بدهم که ما خوبیم و بچه‌ها-مخصوصاً اِما-نگران نشوند. جک با خودش یک کوله‌پشتی آورد که وسایل پیاده‌روی‌اش و یک بطری بزرگ پر از آب توی آن بود. قطب‌نما را هم توی جیب شلوار‌جینش گذاشت.

بیرون هوا گرم است؛ کاملاً شرجی. هنوز راه نیُفتاده‌ایم که من به‌شدت احساس گرما کرده‌ام و خیس عرق شده‌ام. حتی با وجود اینکه شلوارک کوتاه پوشیده‌ام؛ باز‌هم گرمم شده است. اگر پایم به یک پیچک سمی بخورد، چه؟ ای‌کاش شلوار بلند پوشیده بودم. چمدانم پر از لباس است، اما حوصله نداشتم باعجله توی ماشین لباس عوض کنم. جادۀ خیلی عجیب‌وغریبی است. حتی اگر ماشین باتری خالی نکرده بود، نمی‌دانم چطور می‌خواستیم از اینجا رد شویم! با‌این‌حال مردها از این راه مطمئن‌اند. جک قبلاً پیشاهنگ بوده و قطب‌نما داشت. وارنر هم نقشه داشت و قبلاً به این هتل آمده بود. ما سه‌تا خانم هم پشت‌سر هم حرکت می‌کردیم.

مشخصات کتاب الکترونیک
نام کتاب کتاب یکی پس از دیگری
نویسنده فریدا مک فادن
مترجم فرانک سالاری
ناشر چاپی نشر البرز
سال انتشار ۱۳۹۹
فرمت کتاب EPUB

کتاب خدمتکار فریدا مک فادن
کتاب بانوی طبقه بالا
دانلود بهترین کتاب داستان
دانلود کتاب داستان خارجی


https://fa-file.ir/product/199/%D8%AF%D8%A7%D9%86%D9%84%D9%88%D8%AF-%DA%A9%D8%AA%D8%A7%D8%A8-%DB%8C%DA%A9%DB%8C-%D9%BE%D8%B3-%D8%A7%D8%B2-%D8%AF%DB%8C%DA%AF%D8%B1%DB%8C--pdf

  • ۰۲/۰۵/۲۲
  • المیرا شریفی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی