لینک شورتر^

دانلود سریع از لینک شورتر

لینک شورتر^

دانلود سریع از لینک شورتر

کسب درآمد اینترنتی با کوتاه کننده لینک ایوانی
www.e1i.ir 1EO NEWS

کلمات کلیدی

کتاب خدمتکار فریدا مک فادن دیجی کالا

کتاب خدمتکار خانه

کتاب خدمتکار آقای کارنگی

کاترین استاکت

پی دی اف کتاب خدمتکار فریدا مک فادن

رمان ترسناک خدمتکار پارت 1

دانلود کتاب خدمتکار فریدا مک فادن

خلاصه کتاب خدمتکار

کتاب راهنمای تفکر نقادانه

کتاب تفکر نقادانه ریچارد پل

کتاب تفکر نقادانه pdf

کتاب تفکر نقاد لیسانس به پزشکی

کتاب تفکر نقاد دکتر سلطانی

دانلود کتاب تفکر نقادانه

دانلود رایگان کتاب تفکر انتقادی ریچارد پل

خلاصه کتاب تفکر انتقادی

دانلود رایگان کتاب الگوهای شمعی ژاپنی

کتاب رازهایی از ترید کردن غیر احساسی

روانشناسی معامله گری کتاب رازهایی از غیر احساسی

رازهای ترید غیر احساسی لری لوین امیر میکائیل زاده

دانلود کتاب آموزش ترید ارز دیجیتال

ترجمه کتاب ترید غیر احساسی

پاورپوینت تجزیه و تحلیل و بهبود سیستم

پاورپوینت آموزش دارت انداختن

دانلود پاورپوینت پیش بینی عددی وضع هوا

دانلود رایگان پاورپوینت کوره کوپل

پاورپوینت کارگاه آموزشی سنگ شناسی

دانلود پاورپوینت ولایت محوری

چطوری با آب معتادان رو ترک بدیم؟

دانلود کتاب

آخرین نظرات
پیوندها

کنید.

ویدئو معرفی بازی

فیفا به همان جذابیت فوتبال واقعی
اولین نکته‌ای که در فیفا موبایل توجه شما را به خود جلب می‌کند گرافیک خوب آن است. بازی eFootball و فیفا موبایل جزو بازی‌های باکیفیت روی گوشی‌های اندرویدی به شمار می‌رود که همین مسئله آن‌ را به شدت جذاب کرده است. طراحی استادیوم‌ها جالب است و انیمیشن‌های بازیکنان هم با ظرافت و دقت خوبی تولید شده که همین مسئله باعث شده تا تجربه این بازی به اندازه فوتبال دیدن مهیج باشد.

نکته مهم بعدی حضور بازیکنان واقعی در این بازیست. بیش از ۱۵ هزار بازیکن که به صورت حرفه‌ای فوتبال را بازی می‌کنند، در فیفا موبایل هم حضور دارند. این مسئله باعث شده تا حضور چهره‌های مطرحی مثل کیلیان امباپه، لیونل مسی، نیمار، کریستیانو رونالدو، کوین دی‌بروین و ارلینگ هالند در بازی آن را بیش از پیش به فوتبال واقعی نزدیک کند. شباهت ظاهری بسیاری از این بازیکن‌ها به چهره‌شان در دنیای واقعی دیگر مسئله‌ای است که باعث شده تا فیفا موبایل یک بازی طبیعی و جذاب باشد.

تیم رویایی‌ات را تشکیل بده
اساس بازی فیفا موبایل بر مبنای بخش آلتیمیت تیم (Ultimate Team) در نسخه کنسولی فیفا، طراحی شده است. در واقع، شما با یک تیم بسیار ضعیف کار خود را آغاز می‌کنید و باید به مرور تیم خود را تقویت نمایید. بخش‌های مختلفی برای بازی کردن وجود دارد. مثلا، در یک حالت شما و یک رقیب آنلاین به صورت همزمان تعدادی فرصت گلزنی دارید و هر کس که در نهایت گل بیشتری زد، پیروز خواهد بود. برای تجربه فیفا موبایل لازم است که به اینترنت متصل باشید چرا که اساس کار بازی بر مبنای بخش‌های آنلاین آن است.

امکان بازی به صورت کامل هم با تیمی که ساخته‌اید وجود دارد. در واقع، ۱۱ بازیکن تیم شما در مقابل ۱۱ بازیکن تیم مقابل قرار می‌گیرد و ۹۰ دقیقه فرصت دارید تا بازی را ببرید، درست مانند نسخه کنسولی فیفا یا بازی‌های واقعی فوتبال. با انجام این دست از مسابقات، شما می‌توانید پول و پک‌های مختلف به دست بیاورید که از پک‌های مختلف، آیتم‌ها و بازیکنان جدید به دست می‌آید.

بازار بازیکنان فعلی و قدیمی فیفا موبایل
فیفا موبایل دارای یک بازار نقل و انتقالات یا همان بازار خرید و فروش بازیکن هم هست و از طریق آن شما می‌توانید بازیکنانی که دیگر نیازی به آن‌ها ندارید را به فروش برسانید و سپس با توجه به بودجه خود، برای خرید بازیکنان جدید اقدام کنید. این قضیه باعث می‌شود تا به راحتی بتوانید با انواع و اقسام بازیکنان بازی کنید و نیازی نیست که همواره یک تیم یکسان داشته باشید.

فیفا موبایل علاوه‌بر بازیکنان جدید، دارای بازیکنان قدیمی نیز هست و بازیکنانی نظیر رونالدو نازاریو، زیدان، دیوید بکام، رونالدینیو و حتی پله را می‌توانید برای تیم خود بخرید. البته این بازیکنان بسیار گران هستند. هر از گاهی هم چالش‌های مختلفی درون بازی قرار می‌گیرد که با انجام آن‌ها می‌توانید پک‌های ارزشمند یا بازیکنان را به تیم خود بیاورید. چالش‌ها مدام به روز می‌شوند و به همین خاطر همیشه چیزهای جدیدی در فیفا موبایل برای تجربه وجود دارد. از سمت دیگر، بازیکنان نیز کارت‌های مختلف با قدرت بالاتر در طول فصل دریافت می‌کنند و همیشه شما این حس که باید تیم‌تان را از چیزی که هست قوی‌تر کنید را در خود خواهید داشت.

کریر مود بازی فیفا موبایل
یکی از بخش‌های جدیدتر فیفا موبایل، بخش مربی آن‌ است. در این بخش، خبری از بازی کردن با تیم‌تان نیست و به جای آن، شما صرفا هدایت تیم را برعهده دارید، درست مثل یک مربی واقعی. بنابراین، هوش مصنوعی بازی است که بازیکنان را هدایت می‌کند و شما عمده تمرکزتان روی تاکتیک‌ها و بازیکنانی است که دوست دارید برای تیم به میدان بروند. با توجه به محبوبیت بخش Career Mode در نسخه کنسولی فیفا، بخش مربی‌گری در فیفا آنلاین نیز جالب است و قطعا طرفداران خاص خود را دارد.

با فیفا آنلاین، همیشه در جریان فوتبال قرار خواهید داشت و محتویات تازه‌ای که این بازی دریافت می‌کند، آن را تبدیل به یک بازی هیجان‌انگیز برای طرفداران فوتبال کرده است.

جام جهانی با FIFA Mobile
جام جهانی ۲۰۲۲، بزرگترین تورنمونت فوتبال جهان، امسال در کشور قطر برگزار می‌شود و ۳۲ تیم از جمله برزیل، آرژانتین، انگلیس و فرانسه (قهرمان دوره قبلی) در آن حضور خواهند داشت. تیم ملی فوتبال ایران نیز در بین ۳۲ تیم قرار دارد و

http://start20.ir/post/%D8%AF%D8%A7%D9%86%D9%84%D9%88%D8%AF-%D8%A8%D8%A7%D8%B2%DB%8C-%D9%81%DB%8C%D9%81%D8%A7-%D9%85%D9%88%D8%A8%D8%A7%DB%8C%D9%84-FIFA-Mobile-%D9%85%D9%88%D8%AF-%D8%B4%D8%AF%D9%87



start20.ir

  • ۰۲/۰۸/۲۲
  • المیرا شریفی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی