لینک شورتر^

دانلود سریع از لینک شورتر

لینک شورتر^

دانلود سریع از لینک شورتر

کسب درآمد اینترنتی با کوتاه کننده لینک ایوانی
www.e1i.ir 1EO NEWS

کلمات کلیدی

کتاب خدمتکار فریدا مک فادن دیجی کالا

کتاب خدمتکار خانه

کتاب خدمتکار آقای کارنگی

کاترین استاکت

پی دی اف کتاب خدمتکار فریدا مک فادن

رمان ترسناک خدمتکار پارت 1

دانلود کتاب خدمتکار فریدا مک فادن

خلاصه کتاب خدمتکار

کتاب راهنمای تفکر نقادانه

کتاب تفکر نقادانه ریچارد پل

کتاب تفکر نقادانه pdf

کتاب تفکر نقاد لیسانس به پزشکی

کتاب تفکر نقاد دکتر سلطانی

دانلود کتاب تفکر نقادانه

دانلود رایگان کتاب تفکر انتقادی ریچارد پل

خلاصه کتاب تفکر انتقادی

دانلود رایگان کتاب الگوهای شمعی ژاپنی

کتاب رازهایی از ترید کردن غیر احساسی

روانشناسی معامله گری کتاب رازهایی از غیر احساسی

رازهای ترید غیر احساسی لری لوین امیر میکائیل زاده

دانلود کتاب آموزش ترید ارز دیجیتال

ترجمه کتاب ترید غیر احساسی

پاورپوینت تجزیه و تحلیل و بهبود سیستم

پاورپوینت آموزش دارت انداختن

دانلود پاورپوینت پیش بینی عددی وضع هوا

دانلود رایگان پاورپوینت کوره کوپل

پاورپوینت کارگاه آموزشی سنگ شناسی

دانلود پاورپوینت ولایت محوری

چطوری با آب معتادان رو ترک بدیم؟

دانلود کتاب

آخرین نظرات
پیوندها

دانلود رایگان کتاب 5 تیپ شخصیتی سمی pdf بدون سانسور جدید

معرفی کتاب 5 تیپ شخصیتی سمی: راهنمای تقابل با آدم‌های خودشیفته، ضداجتماعی، شکاک، نمایشی و مرزی

کتاب 5 تیپ شخصیتی سمی نوشته‌ی بیل ادی راهنمایی است تا بدانید چگونه از زندگی، سلامت جسم و عقل و همچنین ثروت و شهرت و خانواده‌ی خود در برابر پنج نوع شخصیت آسیب‌رسان محافظت کنید. راهکارهای این کتاب به شما کمک می‌کند تا در مقابل افراد مضر مصونیت بیشتری داشته باشید و فضای زندگی خود را سالم‌تر کنید.

درباره‌ی کتاب 5 تیپ شخصیتی سمی

همه‌ی ما در زندگی با افرادی مواجه شده‌ایم که کنار آمدن با آن‌ها نه تنها دشوار بلکه بسیار خطرناک است. این افراد غالبأ سعی می‌کنند از خود خلق و خویی نشان دهند که مدام در نوسان است و اغلب رفتارشان مشکوک و یا متناقض به نظر می‌رسد. این افراد بیشتر اوقات دیگران را مسئول مشکلات خود می‌دانند و از پذیرفتن اشتباهات خود پرهیز دارند؛ به همین علت از این دسته افراد به عنوان انسان‌های سمی یاد می‌شود.

کتاب 5 تیپ شخصیتی سمی (5Types of People Who Can Ruin Your Life) نوشته‌ی بیل ادی (Bill Eddy) به شما نشان می‌دهد که چگونه با افراد و شخصیت‌های ناسازگار مواجه شوید و در برابر آن‌ها بتوانید از خود و هر آن‌چه مربوط به شماست، محافظت کنید. این کتاب با ارائه‌ی فنون و راهکارهای آزمایش‌شده نشان خواهد داد که چگونه می‌شود با کسانی‌که اختلالات روانی پنهان دارند روبه‌رو شده و از رنج مقابله با آن‌ها کاست.

در این کتاب راهکارهایی ارائه می‌شود که برای گروه‌های مختلف افراد از جمله وکلا، قضات، مشاوران تربیتی، مدیران منابع انسانی و درمانگران قابل استفاده است. همچنین کتاب حاضر با زبانی ساده و قابل‌فهم نکاتی را درباره‌ی افراد سمی گوشزد می‌کند که می‌توان آن‌ها را در زندگی روزمره به کار برد و با کمترین هزینه‌ی روحی و روانی در مواجهه با این شخصیت‌ها به موفقیت و کامیابی رسید.

در کتاب 5 تیپ شخصیتی سمی نوشته‌ی بیل ادی درباره‌ی افرادی که پنج نوع اختلال خودشیفتگی، ضد اجتماعی، نمایشی، مرزی و شکاک دارند بررسی می‌شوند. نویسنده‌ معتقد است که این پنج نوع شخصیت اغلب مانند یک قربانی احساس درماندگی دارند اما ممکن است فرد خاصی را مقصر ندانند یا رفتار خود را مدیریت کنند. با این وجود گروهی نیز هستند که دیگران را مقصر جلوه می‌دهند. این افراد درست مانند کسانی که در خیابان راه می‌روند و شیشه‌ی خودروها را می‌شکنند، خطرناکند.

راهکارهای عملی مواجهه با افراد ناسازگار در این کتاب به‌گونه‌ای مشخص شده‌‌اند که شما می‌توانید با کمی تأمل افراد ناسازگار اطراف خود را بشناسید. به عنوان مثال در این اثر گفته می‌شود که یکی از ساده‌ترین و مهم‌ترین راه‌های شناخت افراد با ناسازگاری بالا این است که آن‌ها اغلب هیچ تلاشی برای حل مشکل انجام نمی‌دهند؛ بنابراین به‌طور دائم با دیگران درگیر هستند و نمی‌خواهند این درگیری به پایان برسد. هر چند ممکن است در ظاهر وانمود کنند که درصدد رفع درگیری هستند.

کتاب 5 تیپ شخصیتی سمی نوشته‌ی بیل ادی با ترجمه‌ی الناز معتمدی از سوی انتشارات ترنگ منتشر و به بازار کتاب عرضه شده است.

نکوداشت‌های کتاب 5 تیپ شخصیتی سمی

  • این کتاب، برای افراد عادی که در خانه یا محل کار با یک فرد دارای اختلال روانی دست‌به‌گریبان هستند، خواندنی است. همچنین مطالعه‌ی آن برای مشاوران، وکلا، قضات، افرادی که واسطه‌ی حل اختلاف هستند، پزشکان و تقریباً همه‌ی متخصصانِ یاری‌رسان ضروری است. (نانسی ون دایکن، نویسنده‌)

  • ضروری، سرگرم‌کننده و آسان! یک فرد پرتعارض، می‌تواند سال‌ها آرامش زندگی شما را بدزدد. کتاب 5 تیپ شخصیتی سمی با کلمات اختصاری به‌یادماندنی، نثر خواندنی و مثال‌های واضح، می‌تواند خیلی دقیق به شما بگوید که برای حفظ امنیت در زندگی چه کاری باید انجام دهید. (آن کاترین، نویسنده‌)

  • بیل ادی با ارائه‌ی فنون اثبات‌شده برای مقابله با افراد مبتلا به اختلالات روانی به ما کمک می‌کند تا از ماه‌ها و سال‌ها ناامیدی، درد و عذاب نجات پیدا کنیم. (دنیس. ال شارپ، وکیل و مشاور حل اختلاف)

  • تحلیلی عمیقاً عاقلانه، بسیار ضروری و بسیار خواندنی از پنج نوع شخصیت پرتعارض! اگر چنین افرادی در زندگی شما وجود دارند، کتاب 5 تیپ شخصیتی سمی می‌تواند به شما کمک کند در میان رنج و هرج‌و‌مرجی که آن‌ها که ایجاد می‌کنند، سالم بمانید. (رسما مناکم، نویسنده)

  • مانند بسیاری از کتاب‌های گذشته‌ی بیل ادی، بسیار مفید، کاربردی و آسان است. کتاب 5 تیپ شخصیتی سمی زندگی شما را تغییر خواهد داد. (شلدون ای. فینمن، وکیل خانواده)

کتاب 5 تیپ شخصیتی سمی برای چه کسانی مناسب است؟

کتاب 5 تیپ شخصیتی سمی نوشته‌ی بیل ادی برای درمانگران، مشاوران روانی، فعالان حوزه‌ی حقوق و قضاوت و مدیران، در هر سطح مناسب است. همچنین علاقه‌مندان به کتاب‌های روانشناسی و خودشناسی می‌توانند از این کتاب بهره‌ی بسیاری ببرند.

با بیل ادی بیشتر آشنا شوید

بیل ادی متولد 1961 نویسنده، وکیل، مشاور و روان‌درمانگر اهل ایالات متحده آمریکا است. او در رشته‌ی حقوق تحصیل کرده و هم اکنون استادیار دانشکده‌ی حقوق دانشگاه نیوکاسل در استرالیا است. ادی همچنین بنیانگذار مؤسسه‌ی «افراد پرتعارض» در سن‌دیگو است و تاکنون صدها سخنرانی و سمینار در این زمینه برگزار کرده. او به عنوان پیشگام نظریه‌ی شخصیت با تضاد بالا (HCP) شناخته می‌شود و از افراد برجسته و متخصص در مدیریت اختلافات مربوط به افراد با شخصیت‌های تضاد بالا در سراسر ایالات متحده آمریکا است.

در بخشی از کتاب 5 تیپ شخصیتی سمی می‌خوانیم

وقتی نشانه‌های هشداردهنده را بشناسید، درمی‌یابید افرادی که شخصیت‌های با تعارض بالا و ناسازگار و درگیر دارند، به‌طور شگفت‌انگیزی قابل پیش‌بینی هستند. از آنجایی که آن‌ها می‌توانند بسیار خطرناک هم شوند، این دانش اولیه‌ی نه‌چندان پیچیده برای همه ضرورت بیشتری پیدا می‌کند. محتوای کلی این دانش، درباره‌ی شناخت الگوهای شخصیتی است.

ناسازگارها نسبت به بسیاری از افراد، الگوی دقیق‌تری از تفکر، احساس و رفتار را دارا هستند. به این معنی که آن‌ها در موقعیت‌های مختلف و با افراد مختلف، به‌صورت تکراری و به شکل یکسان برخورد می‌کنند. این الگوی ناسازگاری، رفتار آن‌ها را قابل پیش‌بینی‌تر از رفتار افراد عادی و شناسایی شخصیت فرد را ساده‌تر می‌کند.

یکی از مهم‌ترین و ساده‌ترین چیزهایی که درباره‌ی شخصیت‌هایِ ناسازگارِ دارای تعارض بالا می‌توان تشخیص داد این است که آن‌ها برای کاهش یا حل درگیری کاری نمی‌کنند، اگرچه اغلب به دیگران می‌گویند که این کار را انجام می‌دهند. افراد دارای تعارض بالا الگوی رفتاری‌ای دارند که به‌جای مدیریت یا حل آن، درگیری را افزایش می‌دهد و نشانه‌های هشداردهنده‌ای را آشکار می‌کند که می‌توانید مراقب آن‌ها باشید. نشانه‌هایی مثل تشدید ناگهانی درگیری (فریاد زدن، فرار، خشونت و غیره) و گاهی اوقات رساندن درگیری به ماه‌ها و سال‌ها در‌حالی‌که پای بسیاری از افراد دیگر را به آن باز کرده‌اند.

درک این نکته ضروری است که درباره‌ی افراد دارای درگیری بالا، موضوعی که به‌نظر می‌رسد علت درگیری است، علت واقعی آن نیست. درباره‌ی ناسازگارها، موضوع اصلی، اصل آن مشکل نیست بلکه رفتار پرتنش و تضاد آن‌ها با موضوع، اصل است.

فهرست مطالب کتاب

دربارۀ نویسنده
فصل اول: چرا فوری به اطلاعات این کتاب نیاز دارید؟
اختلال شخصیت چیست؟
چرا باید به من اعتماد کنید؟
فصل دوم: نشانه‌های هشدار و قانون 90 درصد
به کلمات آن‌ها که آیا تهدید می‌کنند یا در کلمات افراط دارند توجه کنید
احساسات خود را برای واکنش‌های شدید بررسی کنید
به دنبال یک گذشتۀ رفتاری پرتعارض باشید.
قانون 90 درصد
روش «کار»
نحوۀ برقراری ارتباط با ناسازگارها؛ روش «با تو»
فصل سوم: هدفِ سرزنش نشوید!
چهار چیز که باید دربارۀ شخصیت‌های ناسازگار بدانید
چرا حالا؟
یک داستان عاشقانه
چه اتفاقی افتاد؟
چند کلام دلسوزانه
فصل چهارم: نوعِ «من برترم، تو چیزی نیستی»
خصوصیات شخصیت خودشیفته
دو نوع شخصیت ناسازگار خودشیفته
ورزشکار
مجری تلویزیون
رهبران تروریست‌
راه‌های شناسایی شخصیت‌ ناسازگار خودشیفته
دوری از شخصیت‌ ناسازگار خودشیفته
نحوۀ رفتار با شخصیت‌ ناسازگار خودشیفته
رها شدن از شخصیت ناسازگار خودشیفته
چند کلام پایانی
فصل پنجم: نوعِ «هم عاشقتم و هم ازت متنفرم»
خصوصیات شخصیت مرزی
دو نوع شخصیت ناسازگار مرزی
راه‌های شناسایی شخصیت‌ ناسازگار مرزی
تام و کارا
دوری از شخصیت ‌ناسازگار مرزی
نحوۀ رفتار با شخصیت‌ ناسازگار مرزی
رها شدن از شخصیت ناسازگار مرزی
چند کلام پایانی
فصل ششم: نوعِ «بی‌رحم، هنرمند قُلّابی»
خصوصیات شخصیت ضداجتماعی
دو نوع شخصیت ناسازگار ضداجتماعی
«تِد باندی»
«بِرنی مَدوف»
راه‌های شناسایی شخصیت ناسازگار ضداجتماعی
دوری از شخصیت‌های ناسازگار ضداجتماعی
زندانی اصلاح شده
نحوۀ رفتار با شخصیت‌های ناسازگار ضداجتماعی
رها شدن از شخصیت ناسازگار ضداجتماعی
چند کلام پایانی
فصل هفتم: نوعِ «به‌شدت مشکوک»
خصوصیات شخصیت پارانوئید
دو نوع شخصیت ناسازگار پارانوئید
همسایه
همکار
راه‌های شناسایی شخصیت‌های ناسازگار پارانوئید
دوری از شخصیت ناسازگار پارانوئید
نحوۀ رفتار با شخصیت ناسازگار پارانوئید
رها شدن از شخصیت ناسازگار پارانوئید
چند کلام پایانی
فصل هشتم: نوعِ «نمایشی، اتهام‌زننده»
خصوصیات شخصیت نمایشی
دو نوع شخصیت ناسازگار نمایشی
مادر نمایشی
نقد و نظر
راه‌های شناسایی شخصیت‌های ناسازگار نمایشی
دوری از شخصیت ‌ناسازگار نمایشی
نحوۀ رفتار با شخصیت ناسازگار نمایشی
رها شدن از شخصیت ناسازگار نمایشی
چند کلام پایانی
فصل نهم: ارتباط برقرار کردن با طرفداران منفی
آماده باشید
اعضای خانواده
دوستان، همسایه‌ها و همکاران
حرفه‌ای‌ها
پرونده‌ای از اتهامات نادرست
شناسایی طرفداران منفی
برخورد با طرفداران منفی
یک طرفدار منفی نشوید
چند کلام پایانی
فصل دهم: کمک گرفتن از دیگران
کمک گرفتن
مشاوران
وکلا
اعضای خانواده و دوستان
توضیح الگوها
کارمند دانشگاه
سه نظریه دربارۀ وضعیت پرتعارض
خانواده
چند کلام پایانی
سه نظریه، سه الگو و سه مثال برای هریک.
فصل یازدهم: نظریۀ شخصیت با تعارض بالا
دو نیمکرۀ مغز
همکاری با یکدیگر
دی‌اِن‌اِی اجتماعی
تأثیرات فرهنگی
چند کلام پایانی
فصل دوازدهم: خودآگاهی
تفاوت اساسی
پنج نوع الگو
شخصیت‌شناسی
اجتناب و برخورد با ناسازگارها
مهارت‌های خودآگاهی
نتیجه
پیوست: 40 رفتار پیش‌بینی‌شوندۀ اشخاص ناسازگار

منبع: fa-file.ir

  • ۰۲/۰۶/۱۶
  • المیرا شریفی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی